ارتباط مستقیم با 30703 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس اخبار سایر اخبار تشریح مهلت مجاز بهره‌مندی از معافیت برای مشمولان دانشگاهی (2 آبان 92)

تشریح مهلت مجاز بهره‌مندی از معافیت برای مشمولان دانشگاهی (2 آبان 92)

معاون مشمولان و امور معافیت‌های سازمان وظیفه‌عمومی ناجا حداکثر مهلت مجاز بهره‌مندی از معافیت برای مشمولان متقاضی شرکت در مقاطع تحصیلی بالاتر را تشریح کرد.




سرهنگ حجت‌الله واعظی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار«انتظامی» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، در این باره گفت: مهلت مجاز تعیین تکلیف وضعیت سربازی برای مشمولان ذکور از زمان اخذ مدرک دیپلم متوسطه یا پیش‌دانشگاهی تا پذیرش در مقاطع تحصیلی بالاتر یکسال است.



وی با بیان اینکه مهلت در نظر گرفته برای تمامی مقاطع یکسال است، اظهارکرد: مشمولان پس از فراغت از تحصیل یکسال فرصت دارند تا وضعیت سربازی خود را مشخص کرده یا در مقطعی بالاتر پذیرفته شوند.



معاون سازمان وظیفه‌عمومی ناجا با اشاره به آن دسته از مشمولانی که نتایج آزمون آنها اعلام نشده است، اظهارکرد: متاسفانه برخی از این افراد به علت ناآگاهی که داشته‌اند وضعیت سربازی خود را مشخص نکرده و وارد غیبت شده‌اند و این در حالیست که این افراد باید پس از اتمام مهلت یکساله قانونی در صورتی که نتایج آزمونشان اعلام نشده باشد، اقدام به تعیین تکلیف وضعیت سربازی و دریافت دفترچه اعزام می‌کردند.



واعظی‌نژاد افزود: پس از اخذ دفترچه این افراد می‌توانند تا زمان اعلام نتایج اعزام خود را به تاخیر بیاندازند و در صورت قبولی در دانشگاه نیز به دانشگاه رفته و ادامه تحصیل دهند.



معاون مشمولان و امور معافیت‌های سازمان وظیفه‌عمومی ناجا با تاکید بر اینکه شرط ورود به دانشگاه و ادامه تحصیل، نداشتن غیبت است به ایسنا گفت: متاسفانه افرادی که وارد غیبت شده‌اند، امکان ادامه تحصیل را نیافته و باید ابتدا به سربازی رفته و سپس به دانشگاه بروند.

کلمات کلیدی: مشمولان دانشگاهی، معافیت مشمولان دانشگاهی، معافیت تحصیلی، معافیت از سربازی، شرایط معافیت تحصیلی، شرایط معافیت از سربازی، سربازی

آمار بازدید: 413 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image