ارتباط مستقیم با 30681 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
beikmohammadlou
ایران مدرس اخبار سایر اخبار الزام دانشجویان به شرکت در دوره آموزشی پیش از ازدواج (27 مهر 92)

الزام دانشجویان به شرکت در دوره آموزشی پیش از ازدواج (27 مهر 92)

مسئول مرکز مشاوره دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی با اشاره به برگزاری کارگاه مهارت های پیش از ازدواج گفت: ورودی های جدید کارشناسی ارشد دانشگاه ملزم به شرکت در کارگاه های مهارت های پیش از ازدواج هستند.


لیلا شورین در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: با توجه به اینکه شرکت در کلاس های مهارت‌های زندگی (ویژه دانشجویان کارشناسی جدیدالورود) و آموزش پیش‌ از ازدواج (ویژه­ دانشجویان کارشناسی ارشد جدیدالورود) از سوی معاونت دانشجویی دانشگاه الزامی شده است، دانشجویان باید در مرکز مشاوره دانشگاه ثبت نام و در کلاس های مذکور شرکت کنند.

وی ادامه داد: امسال همچنین نمایشگاه پیشگیری از اعتیاد با همکاری ستاد مبارزه با مواد مخدر و پلیس ناجا در دانشکده‌های دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی برگزار می شود.

مسئول مرکز مشاوره دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی با اشاره به فعالیت مرکز مشاوره دانشگاه خواجه نصیر گفت: دفاتر مشاوره در تمام دانشکده‌های این دانشگاه فعال هستند و به صورت میانگین دو روز در هفته روانشناس و مشاور در دفاتر حضور دارند.

وی ادامه داد: در یکی از دانشکده ها روانپزشک و مددکار به صورت تمام وقت خدمات رسانی می کنند.

شورین با اشاره به روش برقراری ارتباط با دانشجویان گفت: دانشجویانی که نیاز به خدمات مشاوره ای دارند برخی مواقع خود به مرکز مراجعه می کنند و در مواقع دیگر از طریق همیاران مشاور که در خوابگاه‌ها فعال هستند به مرکز معرفی می شوند، همیاران مشاور از خود دانشجویان هستند که در خوابگاهها فعال هستند و دانشجویانی را که مشکل دارند به مرکز معرفی می کنند.

کلمات کلیدی: دوره آموزشی پیش از ازدواج، دوره آموزشی، آموزش پیش از ازدواج، ازدواج دانشجویی، کارگاه مهارت های پیش از ازدواج

آمار بازدید: 420 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image