ارتباط مستقیم با 30629 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه صندوق خیریه و مرکز مشاوره ازدواج دانشجویی دانشگاه قم افتتاح شد (20 خرداد 92)

صندوق خیریه و مرکز مشاوره ازدواج دانشجویی دانشگاه قم افتتاح شد (20 خرداد 92)

صندوق خیریه دانشجویی «بوی زندگی» و مرکز مشاوره ازدواج دانشجویی دانشگاه قم با حضور معاون حقوقی و امور مجلس و دبیر کمیته خیرین وزارت علوم افتتاح شد.


به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، صندوق خیریه دانشجویی «بوی زندگی» و مرکز مشاوره ازدواج دانشجویی دانشگاه قم با حضور ساداتی نژاد معاون حقوقی و امور مجلس و دبیر کمیته خیرین وزارت علوم و جمعی از مسئولان استان قم افتتاح شد.

بر اساس این گزارش، در مراسم افتتاحیه این مرکز مشاوره، حجت الاسلام‌والمسلمین دیرباز سرپرست دانشگاه قم با اشاره به فعالیت‌های صورت گرفته برای تاسیس صندوق خیریه و مرکز مشاوره ازدواج دانشجویی، هدف از تاسیس و ایجاد این دو مرکز را ارائه خدمات و تسهیلات به دانشجویان این دانشگاه دانست و از حمایت و اهتمام خیرین برای راه اندازی این دو مرکز تقدیر کرد.

وی خاطرنشان کرد: صندوق خیریه دانشجویی دانشگاه با پیگیری ستاد خیرین دانشگاه و پشتوانه‌های مادی و حمایت‌های خیرین و به منظور ارائه تسهیلات به دانشجویان ایجاد شده است.

دیرباز گفت: مرکز مشاوره ازدواج دانشجویی هم با همت و پیگیری دفتر نهاد مقام معظم رهبری در این دانشگاه و مساعدت خیرین و با هدف تسهیل و کمک به ازدواج های دانشجویی ایجاد شده است.

همچنین ساداتی نژاد معاون حقوقی و امور مجلس و دبیر کمیته خیرین وزارت علوم ضمن برشمردن قسمتی از فعالیت‌های خیرین در حوزه آموزش عالی کشور و تقدیر از خیرین دانشگاه قم، فعالیت‌های خیرین را دارای تنوع و تکثر فراوان دانست و بر استفاده دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور از تجربیات و الگوهای موفق و نیز استفاده از ظرفیت‌های خیرین تاکید کرد.

کلمات کلیدی: مشاوره ازدواج دانشجویی، مشاوره، ازدواج دانشجویی، مرکز مشاوره ازدواج دانشجویی دانشگاه قم، مرکز مشاوره ازدواج دانشجویی، دانشگاه قم، اخبار دانشگاه قم، صندوق خیریه، صندوق خیریه دانشگاه قم

آمار بازدید: 349 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image