ارتباط مستقیم با 30561 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه دانشگاه تهران دارای بالاترین آمار ازدواج دانشجویی

دانشگاه تهران دارای بالاترین آمار ازدواج دانشجویی

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تهران اعلام کرد: درخصوص ازدواج دانشجویی و گسترش آن باید یک برنامه سراسری تهیه شود.


حجت الاسلام ابراهیم کلانتری با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص ایجاد زمینه برای ازدواج جوانان به ویژه جوانان دانشجو گفت: ازدواج دانشجویی سال هاست در دانشگاه تهران انجام می شود و تعداد زیادی در این مراسم دانشجو شرکت می کنند.

وی ادامه داد: مسئولان در زمینه ازدواج جوانان باید فکری کنند که از این حالت که اکنون پیدا کرده، خارج شود، خود ازدواج حالت یک ترس برای جوان پیدا کرده است و موانع زیادی جلوی پای جوان ایجاد شده که عملا مانع ازدواج جوان و تشکیل خانواده توسط وی می شود.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تهران گفت: بیم دارم این مساله در آینده تبدیل به یک معظل بزرگ شود و به کشور و منافع ملی خسارت زیادی وارد کند باید موانع را برطرف کرد و این فرهنگ غلط که درباره ازدواج وجود دارد که ازدواج به راحتی امکان پذیر نیست، برطرف شود.

وی افزود: مسئولان باید به سهم خود کمک کنند تا این مشکلات رفع شود نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری نیز به سهم خود تا آنجا که توان دارد دراین راستا تلاش می کند.

حجت الاسلام افزود: باید یک برنامه سراسری در زمینه ازدواج دانشجویی به وجود آید. نهاد مرکزی نمایندگی مقام معظم رهبری برنامه جدیدی دراین باره اتخاذ کند و دانشگاه تهران و نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دراین دانشگاه نیز که همیشه دراین زمینه پیشتاز است سهم خود را ایفا خواهد کرد.

وی درمورد ثبت نام ازدواج دانشجویی نیز گفت: ثبت نام مهرماه انجام شده و به تدریج برنامه های مرتبط با آن ساماندهی می شود دانشگاه تهران چند برابر دانشگاه های دیگر، بالاترین آمار ازدواج دانشجویی را به خود اختصاص داده است

آمار بازدید: 423 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image