ارتباط مستقیم با 30644 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس اخبار سایر اخبار اسکان 1200 دانشجو در 15 خوابگاه/ تحصیل 10 هزار دانشجوی غیربومی در نیشابور (4 مهر 92)

اسکان 1200 دانشجو در 15 خوابگاه/ تحصیل 10 هزار دانشجوی غیربومی در نیشابور (4 مهر 92)

رئیس اداره میراث فرهنگی نیشابور با اشاره به حضور بیش از 10 هزار دانشجوی غیر بومی در این شهرستان گفت: بیش از 1200 دانشجو در 15 خوابگاه غیر دولتی که توسط این اداره کل ساماندهی شده‌ اسکان داده شده‌اند.


به گزارش فارس به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی، اسماعیل اعتمادی در کارگاه آموزشی سرپرستان و مدیران خوابگاه‌های دانشجویی خودگردان این شهرستان با اشاره به اینکه بیش از 1200 دانشجو در 15 خوابگاه غیر دولتی که توسط این اداره کل ساماندهی شده‌ اسکان داده شده‌اند، خواستار توجه جدی به افزایش کمی و کیفی خوابگاه‌های غیر دولتی و اهتمام سرمایه گذاران بخش خصوصی به این امر شد.

اعتمادی افزود‌: حضور بیش از 10 هزار دانشجوی غیر بومی در این شهرستان ظرفیت خوبی است که سرمایه‌گذاران می‌توانند از این فرصت به نحو مطلوب استفاده کنند.

معاون استاندار و فرماندار نیشابور نیز در این کارگاه آموزشی خواستار فنی کردن اوقات فراغت دانشجویان در زمان حضور در خوابگاه های دانشجویی شد و خوابگاه های غیر دولتی که تحت نظارت اداره کل میراث فرهنگی اداره می شوند را در زمینه کاهش مشکلات و فشارهای مالی و روحی به دانشجویان به دلیل رفع مشکل اقامتی دانشجویان غیر بومی تاثیر گذار و مهم دانست‌.

گفتنی است هشدار در مورد انواع مواد مخدر و قرص‌های روان‌گردان، هشدارهای امنیتی نیروی انتظامی، روانشناسی شخصیت، توجه به بهداشت محیط و ضرورت بیمه کردن خوابگاه برای جبران خسارات هنگام سوانح از مهم‌ترین مباحث آموزشی در این کارگاه بود.

کلمات کلیدی: اسکان 1200 دانشجو، دانشجوی غیربومی در نیشابور، اداره میراث فرهنگی نیشابور، نیشابور، خوابگاه غیر دولتی، خوابگاه دانشجویی

آمار بازدید: 330 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image