ارتباط مستقیم با 30653 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس اخبار سایر اخبار رییس دانشگاه اشتنبایس آلمان:خواهان افزایش ارتباط با ایران هستیم (27 شهریور 92)

رییس دانشگاه اشتنبایس آلمان:خواهان افزایش ارتباط با ایران هستیم (27 شهریور 92)

رییس دانشگاه اشتنبایس آلمان با بیان اینکه اقتصادهای ملی باید همدوش نیازهای علمی گسترش یابد، گفت: بیعت‌گذاری و تفکر بدیع می‌تواند مهم‌ترین اصلی باشد که نیازهای علمی را تامین کند، به همین دلیل کشور آلمان خواهان افزایش ارتباط علمی خود با ایران است.



به گزارش خبرنگار «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، پروفسور فاکس در مراسم اولین جشن فارغ‌التحصیلان دوره MBE، اظهار کرد: با ارائه فکر و ایجاد تشکل‌ها و فرآیندهای تجاری جدید می‌توان پروژه‌های علمی بزرگ را در معرض ظهور رساند.


وی افزود: لازمه موفقیت شرکت‌های بزرگ، وجود کارکنان و مدیران حاذق است که بتواند با توانایی علمی بالا، مسائل و مشکلات را برطرف کنند.


رییس دانشگاه اشتنبایس آلمان با اشاره به حضور دانشجویان ایرانی در کشور آلمان، گفت: توانایی علمی شما دانشجویان ثابت شده است و امید است که بتوانیم تجارب کسب شده خود را در دنیای حرفه‌ای به عرصه ظهور برسانیم.


فاکس تصریح کرد: شما دانش‌آموختگان باید توانایی‌های علمی و توشه تجربه خود را در اختیار دیگران بگذارید و همچنین با نوآوری خود بتوانید شرکت‌های بزرگی را ایجاد و با تدبیر علمی، آن را به تعالی برسانید.


وی با تشکر از تشکیلات دانشگاه صنعتی امیرکبیر، گفت: ملاقات با ملت شریف ایران و هم کلام شدن با دانشمندان ایرانی جزو یکی از افتخارات من است و امیدوارم بتوانیم این ارتباطات را گسترش دهیم.


رییس دانشگاه اشتنبایس آلمان با بیان اینکه آینده همیشه نیاز به یک گذشته دارد، گفت: به دلیل اینکه جمهوری اسلامی ایران دارای یک تاریخ خوب است، کشور آلمان برای ایجاد ارتباطات بیشتر با این کشور بسیار تمایل دارد.


فاکس با اشاره به مسائل و مشکلات پیچیده دنیای امروزی، اظها کرد: اگر فردی ادعا کند که می‌تواند آینده را پیش‌بینی کند، خیلی کوته‌فکر است، چرا که جهان دارای تحولات خاص است، بنابراین تلاش ما این است که با ایجاد تعاملات علمی، گره‌ای از کار باز کنیم.

کلمات کلیدی: دانشگاه اشتنبایس آلمان، افزایش ارتباط با ایران، دانشگاههای آلمان، آلمان، حضور دانشجویان ایرانی در کشور آلمان

آمار بازدید: 376 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image