ارتباط مستقیم با 30703 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس اخبار سایر اخبار خوابگاه‌های دانشجویی و آرایشگاه‌ها در آمل نظارت می‌شوند (23 شهریور 92)

خوابگاه‌های دانشجویی و آرایشگاه‌ها در آمل نظارت می‌شوند (23 شهریور 92)

فرمانده سپاه ناحیه آمل گفت: از سوی ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان آمل خوابگاه‌های دانشجویی و آرایشگاه‌ها پس از بازگشایی مدارس و در ماه محرم نظارت می‌شوند.


به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، مسلم مسلمی صبح امروز در جلسه ستاد احیای امربه معروف و نهی از منکر این شهرستان با بیان اینکه برنامه‌های ستاد با هماهنگی آموزش‌وپرورش مورد بررسی قرار گرفته است، اظهار کرد: با توجه به بازگشایی دانشگاه‌ها ستاد سعی دارد در خوابگاه برنامه‌هایی را برای دانشجویان در زمینه امر به معروف به اجرا بگذارد.

وی با تاکید بر اینکه با هماهنگی ستاد احیا در نهادها و ادارات شهرستان آمل برنامه‌های متنوعی در زمینه فرهنگی در حال اجراست، اظهار داشت: از آغاز به کار این ستاد استقبال خوبی از سوی دستگاه‌های اجرایی این شهرستان صورت گرفته که هم‌اکنون این برنامه در بین اصناف و بازاریان نیز در حال برنامه‌ریزی است.

مسلمی با اعلام اینکه ستاد احیای امر به معروف سعی دارد با توجه به فرا رسیده ایام محرم و عزای حسینی با هماهنگی مجمع امور صنفی به ساماندهی آرایشگاه‌ها بپردازد، اذعان داشت: در سال‌های گذشته در این ایام شاهد یک‌سری بد‌حجابی‌هایی از سوی شهروندان این شهرستان مشاهده می‌شود که امسال با تلاش این ستاد این موارد جمع‌آوری می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه آمل تصریح کرد: در امر دانشجویان، خوابگاه‌های دانشجویی و آسیب‌های اجتماعی موجود باید مسئولان به تدبیر اندیشه کنند تا باری از مشکلات این شهر برداشته شود.

مدیر آموزش‌ و پرورش شهرستان آمل نیز در این جلسه از برگزاری برنامه‌ها در مدارس این شهرستان بیان کرد: با هماهنگی ستاد احیا در سال تحصیلی جدید دستورالعملی مبنی بر فعالیت افرادی با عنوان یاوران معروف قرار گرفته است که فعال خود را همزمان با بازگشایی مدارس آغاز می‌کند.

حمید محمدنسب یادآور شد: این افراد در زمینه‌های عفاف، اخلاق، برخورد حجاب، امر به معروف و نهی از منکر، زیست ائمه اطهار را در دستور آموزشی خود با دانش‌آموزان دارند.

کلمات کلیدی: خوابگاه‌های دانشجویی، نظارت بر خوابگاه‌های دانشجویی، بازگشایی مدارس، خوابگاه‌های دانشجویی و آرایشگاه‌ها

آمار بازدید: 376 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image