ارتباط مستقیم با 30648 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس اخبار سایر اخبار ائمه جماعات با مشاوره‌های دینی مشکلات دانشجویان را حل و فصل می‌کنند (23 شهریور 92)

ائمه جماعات با مشاوره‌های دینی مشکلات دانشجویان را حل و فصل می‌کنند (23 شهریور 92)

مسوول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: پژوهش‌های نشست تخصصی ائمه جماعات غرب کشور در قالب کتاب ارائه می‌شود.




به گزارش خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه لرستان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مستاجران در نشست تخصصی ائمه جماعات دانشگاه‎های غرب کشور، افزود: نشست تخصصی ویژه ائمه جماعات خوابگاه‌های دانشجویی برای اولین بار برگزار می‌شود.



وی افزود: ائمه جماعات سربازان گمنام امام زمان(عج) در جامعه هستند که با مشاوره‌های دینی بسیاری از آسیب‌ها و مشکلات دانشجویان مثل اعتیاد که در ارتباط مستقیم با دین هم نیست را حل و فصل می‌کنند.



مستأجران ادامه داد: با توجه به اینکه دانشجویان درصد بالایی از وقت و مهمترین بخش ایام جوانی خود را در خوابگاه‌های دانشجویی به سر می‌برند، می‌طلبد که عالمان دینی از این زمان بیشترین بهره را در راستای انجام وظیفه مقدس خود و تبیین عمیق معارف دینی ببرند.



وی در رابطه با چگونگی شکل‌گیری این نشست، خاطرنشان کرد: ابتدا پژوهشی در قالب بارش افکار، نشست‌های مذهبی با مبلغان دینی موفق قم، امامان جماعت دانشگاه‌ها، مسئولان خوابگاه‌های دانشجویی و تمام افرادی که دارای مطالعات آکادمیک در این زمینه بودند، انجام شد و به تبع آن نیازسنجی و تعیین اولویت‌ها صورت گرفت و تصمیم بر آن شد که این نشست تخصصی برگزار شود.



مسوول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی استان لرستان اظهارکرد: بزودی محصول این پژوهش‌ها در قالب کتاب ارائه می‌شود و این قبیل نشست‌ها و بحث‌ها به کل کشور بسط و گسترش داده خواهد شد.


کلمات کلیدی: مشاوره‌های دینی، مشکلات دانشجویان، حل مشکلات دانشجویان، دانشگاه علوم پزشکی لرستان

آمار بازدید: 288 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image