ارتباط مستقیم با 30683 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس اخبار اخبار علوم پزشکی برای استخدام 400 نفر، آزمون استخدام دانشگاه علوم پزشکی لرستان برگزار می‌شود (تیر 91)

برای استخدام 400 نفر، آزمون استخدام دانشگاه علوم پزشکی لرستان برگزار می‌شود (تیر 91)

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: آزمون استخدام دانشگاه علوم پزشکی لرستان 23 تیرماه جاری برگزار می‌شود.


اردشیر شیخ‌آزادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در پلدختر گفت: علاوه بر این آزمون استخدامی جدیدی نیز برای دانشگاه علوم پزشکی لرستان بعد از برگزاری آزمون 23 تیرماه در آینده نزدیک برگزار می‌شود.

وی افزود: مقدمات آزمون استخدامی رشته‌های پشتیبانی در حال انجام است و به محض انجام مقدمات در آینده نزدیک، این آزمون برگزار می‌شود.

شیخ‌آزادی با بیان اینکه به محض فراهم شدن شرایط لازم چگونگی برگزاری این آزمون اطلاع‌رسانی می‌شود، گفت: بیشتر نیاز استخدامی دانشگاه علوم پزشکی لرستان در این آزمون خدماتی و پشتیبانی است.

وی به برگزاری و استخدام 70 نفر جهت بیمارستان حضرت امام(ره) الشتر اشاره کرد و اظهار داشت: آزمون استخدامی 393 نفر برای کار در دانشگاه علوم پزشکی لرستان 23 تیرماه برگزار می‌شود.

شیخ‌آزادی همچنین از درخواست حضوری اکثر مراجعه‌کنندگان در دیدارهای مردم برای استخدام خبر داد و گفت: مردم جهت چگونگی و کسب اطلاع برای اشتغالزایی می‌توانند به سایت دانشگاه مراجعه و از مراجعه حضوری به دانشگاه علوم پزشکی خودداری کنند.

کلمات کلیدی: استخدام دانشگاه علوم پزشکی لرستان، آزمون استخدام دانشگاه علوم پزشکی لرستان، برگزاری آزمون استخدام دانشگاه، استخدام دانشگاه لرستان، آزمون استخدامی

آمار بازدید: 3636 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image