ارتباط مستقیم با 30748 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه تشکیل ستاد استقبال از دانشجویان جدید الورود در دانشگاهها (19 شهریور 92)

تشکیل ستاد استقبال از دانشجویان جدید الورود در دانشگاهها (19 شهریور 92)

معاون فرهنگی اجتماعی وزارت علوم، گفت: همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید، ستاد استقبال از دانشجویان جدید الورود در دانشگاهها طبق روال هر ساله تشکیل شده است.


به گزارش خبرگزاری مهر، غلامرضا خواجه سروی با اعلام این خبر، افزود: با توجه به اهمیت و پیچیدگی مرحله گذار از دانش آموزی به دانشجویی، لازم است برنامه‌های مرتبط با این مرحله، به ویژه برخی از آموزش‌ها به دانشجویان برای سال تحصیلی نخست برنامه‌ریزی شود.

وی تاکید کرد: ستاد استقبال از دانشجویان جدید الورود با هدف آشنایی بیشتر دانشجویان با ضوابط مقررات و آیین نامه های دانشگاهها تشکیل شده است و دانشجویان با شرکت در اردوی معارفه یا کارگاههای آموزشی با محیط دانشگاه و وظایف دانشجویی آشنایی بیشتری پیدا می کنند.

به گفته معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، توصیه شده در اکثر دانشگاهها مراسم استقبال از دانشجویان با حضور والدین و اعضای خانواده دانشجویان برگزار شود، چرا که این امر علاوه بر ایجاد صمیمیت بیشتر به ارتباط خانواده و دانشگاه و آشنایی والدین با محیط آموزشی فرزندان کمک خواهد کرد.

خواجه سروی گفت: با هدف بهره‌مندی از توانایی‌های دانشجویان فعال فرهنگی، مذهبی و اجتماعی در برنامه‌های ستاد همچنین استفاده از ظرفیت تشکل‌ها، کانون‌ها، انجمن‌های علمی، شورای صنفی و بسیج دانشجویی و تشکل‌های استادان و کارکنان در برنامه‌های استقبال از دانشجویان جدید الورود کمیته دانشجویی ستاد استقبال تشکیل شده که این امر انس بیشتر دانشجویان جدیدالورود با دیگر دانشجویان و آشنایی با انواع فعالیت های دانشجویی را در پی خواهد داشت.

به گفته معاون وزارت علوم، دانشگاهها مقاطع مختلفی را برای بازگشایی انتخاب کرده اند و همچون سال های گذشته در فضایی پر نشاط و پویا به ادامه فعالیت های علمی و فرهنگی خواهند پرداخت.

کلمات کلیدی: ستاد استقبال از دانشجویان جدید الورود، ستاد استقبال از دانشجویان، دانشجویان جدید الورود، سال تحصیلی جدید

آمار بازدید: 309 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image