ارتباط مستقیم با 30742 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس اخبار اخبار علوم پزشکی تشکیل کمیته مجلس و دولت برای تعیین تکلیف جذب هیات علمی پزشکی (18 شهریور 92)

تشکیل کمیته مجلس و دولت برای تعیین تکلیف جذب هیات علمی پزشکی (18 شهریور 92)

سرپرست دبیرخانه هیات مرکزی جذب هیات علمی وزارت بهداشت از تشکیل کمیته ای به منظور تعیین تکلیف جذب هیات علمی وزارت بهداشت خبر داد.


دکتر عباس مسجدی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: ما نتوانستیم مجوز جذب هیات علمی پزشکی را در دولت دهم کسب کنیم و به همین دلیل برای تعیین تکلیف این موضوع یک کمیته سه جانبه تشکیل شد.

سرپرست دبیرخانه هیات مرکزی جذب هیات علمی وزارت بهداشت از تشکیل کمیته میان کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، معاونت های توسعه و آموزشی وزارت بهداشت و معاونت نظارت راهبردی ریاست جمهوری خبر داد و گفت: این کمیته تشکیل شده است و به زودی تشکیل جلسه می دهد.

وی اضافه کرد: بر اساس مکاتباتی که داشته ایم قرار شد این کمیته مشترک تشکیل شود و مجوزهای جذب هیات علمی را بررسی کند و پس از تصمیم گیری در این زمینه اعلام نیازهای دانشگاهها تکمیل شده و فراخوان منتشر می شود.

مسجدی اظهار داشت: با توجه به حداقل های نیاز جذب هیات علمی در دانشگاه های علوم پزشکی ما 5 هزار عضو هیات علمی باید جذب کنیم و درخواست خود را نیز به همین میزان ارائه کرده ایم اما این میزان باید با توجه به بودجه ای که معاونت نظارت راهبردی ریاست جمهوری تعیین می کند، نهایی شود.

وی تاکید کرد: پیش بینی می کنیم که با بخشی از این درخواست موافقت شود و در نهایت در کمیته مشترک در این باره تصمیم گیری کنیم و پس از آن فراخوان اعلام می شود.

کلمات کلیدی: کمیته مجلس و دولت، تعیین تکلیف جذب هیات علمی پزشکی، جذب هیات علمی پزشکی، جذب هیات علمی، پزشکی، جذب هیات علمی وزارت بهداشت

آمار بازدید: 304 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image