ارتباط مستقیم با 30701 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه تاکید هیأت‌رئیسه دانشگاه علوم‌پزشکی تهران بر آثار فرهنگی هدایت یارانه به اقشار کم‌درآمد

تاکید هیأت‌رئیسه دانشگاه علوم‌پزشکی تهران بر آثار فرهنگی هدایت یارانه به اقشار کم‌درآمد

هیأت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی تهران با صدور اطلاعیه‌ای بر آثار فرهنگی هدایت مستقیم یارانه به اقشار کم درآمد، حفظ عزت نفس و کرامت انسانی آحاد ایرانیان تاکید کردند.




به گزارش سرویس«دانشگاهی» ایسنا- منطقه دانشگاه علوم پزشکی تهران، متن این اطلاعیه به شرح ذیل است:



" بسم الله الرحمن الرحیم



مرحله دوم طرح هدفمندی یارانه ها که مقدمات آن توسط دولت تدبیر و امید تمهید می شود، با یک گام مهم و ارزشمند اخلاقی همراه و آن توجه به توسعه کشور و حمایت از اقشار مستضعف توسط خود مردم است. این حرکت که مردم به فکر هموطنانی باشند که به مساعدت نیاز دارند و در این جهت با دولت همکاری نمایند تا منابع را به جای پرداخت مستقیم به عموم افراد به سوی اقدامات عام المنفعه سوق دهد، در واقع بیشتر یک گام فرهنگی است تا اقتصادی و اقدامی در جهت حفظ کرامت انسانی و عزت نفس آحاد مردم ایران اسلامی محسوب می شود.



اعضای هیأت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی تهران علاوه بر اینکه تمام تلاش خود را برای ارتقای سلامت که از اهداف اصلی دولت است مبذول می نمایند، از تمام همکاران دانشگاهی درخواست می کنند در حد امکان در این حرکت ملی مشارکت نمایند و بر این باورند که هدفمندسازی و هدایت یارانه مستقیم به سمت خانوارهایی که توان مالی کافی ندارند حرکتی عادلانه و در مسیر درست است. به این ترتیب دولت خواهد توانست بهترین استفاده را از منابع ایجاد شده در مرحله دوم طرح هدفمندی یارانه ها برای دستیابی به توسعه همراه با عدالت به عمل آورد.



همه ما خواهان پیشرفت کشور هستیم و هریک در حد توان خود در این مسیر حرکت خواهیم کرد. از خداوند بزرگ نیز می خواهیم که این نیت خیر را برکت دهد و آنچه شایسته مردم ایران است برایشان مقدر فرماید.

آمار بازدید: 277 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image