ارتباط مستقیم با 30625 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آزاد انتخاب رشته های با آزمون کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد اسلامی تا روز چهارشنبه تمدید شد (16 شهریور 92)

انتخاب رشته های با آزمون کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد اسلامی تا روز چهارشنبه تمدید شد (16 شهریور 92)

دکتر ناصر اقبالی با اعلام این خبر به روابط عمومی مرکز آزمون گفت: داوطلبان مقطع کارشناسی ناپیوسته با آزمون که در آزمون سازمان سنجش شرکت کردند و تا کنون نتوانستند در دانشگاه آزاد انتخاب رشته نمایند می توانند با مراجعه به سایت www.azmoon.org جهت انتخاب رشته خود اقدام کنند .


دکتر اقبالی در خصوص فارغ التحصیلان ممتاز مقطع کاردانی نیز اعلام کرد: این دسته از داوطلبان نیز می توانند در فرصت ایجاد شده جهت انتخاب رشته خود به سایت مذکور مراجعه کنند . دکتر اقبالی در خصوص انتخاب رشته متقاضیان با آزمون کارشناسی ناپیوسته گفت: داوطلبان می توانند حداکثر تا 10 رشته / محل انتخاب و در فرم ثبت نام درج نمایند .

رئیس مرکز آزمون تاکید کرد: چون این آخرین فرصت ثبت نام اینترنتی برای متقاضیان با آزمون کارشناسی ناپیوسته می باشد به داوطلبان توصیه می شود هر چه سریعتر نسبت به ثبت نام آنلاین خود اقدام کنند تا در روزهای آخر دچار استرس یا مشکلی نشوند . رئيس مركز آزمون در پايان توصيه كرد: داوطـلـبان مـي تـواننـد در صـورت مـواجـه شـدن بـا هـر سـؤال يـا ابهـامـي بـه سـايت www.azmoon.org و www.pubr-azmoon.com مراجعه كنند و در قسمت پرسش و پاسخ، سؤال خود را مطرح كنند و يا به آدرس الكترونيكي porsesh@azmoon.net ايميل خود را ارسال نمايند تا كارشناسان مركز در اسرع وقت به آنها پاسخ گويند.

کلمات کلیدی: انتخاب رشته های با آزمون، انتخاب رشته کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد، دانشگاه آزاد اسلامی، انتخاب رشته های با آزمون کارشناسی ناپیوسته، مقطع کارشناسی ناپیوسته با آزمون، انتخاب رشته

آمار بازدید: 338 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image