ارتباط مستقیم با 30559 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آزاد راه‌اندازی شعبه بین‌المللی دانشگاه آزاد اسلامی در عمان

راه‌اندازی شعبه بین‌المللی دانشگاه آزاد اسلامی در عمان

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین اعلام کرد: شعبه بین‌المللی دانشگاه آزاد اسلامی زیر نظر واحد قزوین در عمان راه‌اندازی می‌شود.


به گزارش خبرنگار «دانشگاهی»‌ خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه قزوین، مرتضی‌موسی‌خانی در نشست مطبوعاتی با خبرنگاران که در سالن آمفی تئاتر این دانشگاه برگزار شد، اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین در چند سال اخیر به موفقیت‌های علمی قابل توجهی دست پیدا کرده است که ساخت خودروی خورشیدی و شرکت در مسابقات رباتیک از جمله آن‌ها بوده است.

وی با اشاره به موفقیت خودروی خورشیدی هاوین 2 در مسابقات امریکا ادامه داد: مدیران بسیاری از دانشگاه‌های مطرح جهان باور نمی‌کردند که این خودرو را دانشجویان ایرانی ساخته باشند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین اضافه کرد: خودروی خورشید هاوین با توجه به تحریم‌های دشمنان توانست تست‌های مکانیکی و دینامیکی را با موفقیت پشت سر گذارد و در مسابقات امریکا مقام کسب کند.

وی با بیان اینکه باید تلاش کرد تا اقتصاد کشور به نفت وابستگی نداشته باشد، تاکید کرد: دانشگاه باید تامین کننده نیاز کشور باشد و به عنوان صادرکننده تکنولوژی وارد میدان شده تا بخشی از اقتصاد مقاومتی محقق شود.

موسی‌خانی با اعلام اینکه پروژه‌های موتورسیکلت برقی و موتور چهارچرخ برقی در آینده نزدیک به خط تولید می‌رسند، اضافه کرد: این پروژه‌ها در حال طراحی اجزاء و قیمت گذاری هستند و به زودی به بازار عرضه خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه در این دانشگاه پنج شرکت دانش بنیان در حال تاسیس است، ادامه داد: برای نخستین بار در دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین مقرر شده تا 60 درصد بودجه دانشگاه به مرور از شهریه محور بودن خارج شود که بر این اساس سالانه 12 درصد از این هزینه‌ها از طریق شرکت‌های دانش بنیان تامین خواهد شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین با اعلام اینکه این دانشگاه با دانشگاه‌های بزرگ دنیا ارتباط برقرار کرده، تشریح کرد: تاکنون پنج سفیر از دانشگاه آزاد واحد قزوین بازدید کردند که مقرر شده مرکز توسعه جهانی در این واحد راه‌اندازی شود و به زودی شعبه دانشگاه آزاد اسلامی در عمان به صورت زیرمجموعه واحد قزوین راه‌اندازی خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین 35 طرح تحقیقاتی ارائه شده که 12 طرح محصول محور بوده است، تصریح کرد: این دانشگاه تاکنون 5 تا 8 درصد بودجه خود را به پژوهش و تحقیقات اختصاص داده است که رقمی بالغ بر 4 میلیارد و 800 میلیون تومان است.

موسی خانی با بیان اینکه 28 هزار دانشجو در چهار مقطعدر این دانشگاه تحصیل می‌کنند، اعلام کرد: در این دانشگاه 9 رشته دکترا وجود دارد که تا مهرماه سال جاری به 31 رشته افزایش پیدا خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، در دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین در مقطع کارشناسی ارشد 38 رشته، دوره کارشناسی 34 رشته و در دوره کاردانی نیز 3 رشته وجود دارد.

آمار بازدید: 295 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image