ارتباط مستقیم با 30696 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس اخبار اخبار کنکور ضرورت توجه داوطلبان مجاز به انتخاب رشته آزمون دکتری به اطلاعیه سازمان سنجش (31 فروردین 92)

ضرورت توجه داوطلبان مجاز به انتخاب رشته آزمون دکتری به اطلاعیه سازمان سنجش (31 فروردین 92)

مشاور رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: ضرورت دارد داوطلبان مجاز به انتخاب رشته آزمون دکتری پیش از اقدام به انتخاب رشته به اطلاعیه منتشر شده سازمان سنجش در سایت این سازمان دقت کنند.


حسین توکلی مشاور رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس با تاکید بر ضرورت دقت داوطلبان مجاز به انتخاب رشته‌های تحصیلی آزمون ورودی دوره‌های نیمه متمرکز دکتری سال 92 به اطلاعیه منتشر شده سازمان سنجش، گفت:‌ ضرورت دارد داوطلبان برای انتخاب رشته ابتدا به اطلاعیه منتشر شده سازمان سنجش دقت کرده و سپس نسبت به انتخاب کد رشته‌ محل‌های تحصیلی مورد علاقه و ثبت کد رشته محل‌های انتخابی در فرم انتخاب رشته اینترنتی اقدام کنند.

وی افزود: برای این منظور داوطلبان مجاز انتخاب رشته پس از مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org و مطالعه دقیق اطلاعیه منتشر شده برای اصلاحات برخی موارد مندرج در دفترچه راهنمای انتخاب رشته تحصیلی اقدام کنند.

توکلی ادامه داد: بدیهی است که در صورت انجام صحیح مراحل انتخاب رشته یک کد پیگیری 16 رقمی به عنوان رسید انتخاب رشته در اختیار داوطلبان قرار می‌گیرد که نشانگر صحت انجام مراحل است.

وی گفت: اگر داوطلبی به هر دلیلی موفق به دریافت کد پیگیری 16 رقمی نشود به این منزله است که انتخاب رشته وی در سایت به ثبت نرسیده و فرد باید مراحل انتخاب رشته را به طور مجدد طی کند تا کد پیگیری 16 رقمی را دریافت کرده و ثبت اطلاعات وی با موفقیت صورت گیرد.

کلمات کلیدی: انتخاب رشته آزمون دکتری، انتخاب رشته، آزمون دکتری، دکتری، اطلاعیه سازمان سنجش، اطلاعیه سازمان سنجش دکتری، سازمان سنجش، www.sanjesh.org

آمار بازدید: 464 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image