ارتباط مستقیم با 30627 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس اخبار سایر اخبار شهریه دانشجویان شبانه کفاف هزینه های دانشگاه را نمی کند (16 شهریور 92)

شهریه دانشجویان شبانه کفاف هزینه های دانشگاه را نمی کند (16 شهریور 92)

رئیس دانشگاه شهرکرد از کاهش پذیرش دانشجوی شبانه (نوبت دوم ) درسال تحصیلی جاری خبر داد و گفت: شهریه دریافتی از این دانشجویان کمتر از 30 درصد هزینه این دانشجویان را تامین می کند و پاسخگوی نیازهای این دانشجویان نیست. دکتر اسماعیل اسدی در گفتگو با خبرنگار مهرگفت: در سال تحصیلی 93-92 پذیرش دانشجویان دانشجویان شبانه (نوبت دوم) را به حداقل رسانیدم.


وی با بیان اینکه ظرفیت‌های کاسته شده از دوره شبانه به ظرفیت های پذیرش دانشجو در دوره روزانه اضافه شد، افزود: شهریه هایی که از دانشجویان شبانه دریافت می‌شود پاسخگوی نیازهای آموزشی و تربیتی این دانشجویان نیست.

رئیس دانشگاه شهرکرد افزود: مبلغ شهریه ای که از دانشجویان شبانه دریافت می شود کمتر از 30 درصد هزینه های این دانشجویان را تامین می کند.

وی افزود: برهمین اساس پذیرش دانشجویان شبانه (نوبت دوم) را کاهش داده و بر ظرفیت دانشجویان روزانه اضافه کردیم.

اسدی خاطرنشان کرد: چند سالی است که نسبت ورودی دانشجویان دانشگاه شهرکرد تغییر یافته است طی چند سال گذشته پذیرش دانشجویان تحصیلات تکمیلی افزایش یافته است.

وی ادامه داد: چند سال گذشته فقط 20 درصد دانشجویان ورودی دانشگاه تحصیلات تکمیلی بودند، ولی امسال نزدیک به 40 درصد دانشجویانی که در دانشگاه پذیرش می شوند تحصیلات تکمیلی خواهند بود.

کلمات کلیدی: شهریه دانشجویان شبانه، هزینه های دانشگاه، دانشگاه شهرکرد، شهریه دانشگاه شهرکرد، دانشجویان شبانه دانشگاه شهرکرد، پذیرش دانشجوی شبانه

آمار بازدید: 358 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image