ارتباط مستقیم با 30626 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه هیئت بازرسی وزارت علوم به دانشگاه شهرکرد رسید (21 آذر 92)

هیئت بازرسی وزارت علوم به دانشگاه شهرکرد رسید (21 آذر 92)

هیات نمایندگان وزیر علوم به منظور بررسی و بازرسی وضعیت دانشگاه شهرکرد در جمع دانشجویان این دانشگاه حضور یافتند.


به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه چهارمحال و بختیاری، یکی از اعضای هیئت بازرسی به تشریح و تبیین وظایف و اهداف این هئیت بازرسی پرداخت و تهیه گزارش و تصویری از وضعیت کنونی برای ارائه به وزیر علوم در راستای حل مشکلات و معضلات دانشگاه را هدف اصلی حضور این هیئت عنوان کرد.

قاسم حیدری‌نژاد با بیان اینکه این هیئت هیچ‌گونه مسئولیت اجرایی بر عهده ندارد، تصریح کرد: هیات‌های بازرسی تنها برای تهیه گزارش و بررسی وضعیت موجود دانشگاه و ارائه آن به وزیر علوم در دانشگاه ها حضور پیدا خواهد کرد و هیچ گونه مسئولیت اجرایی بر عهده ندارد.

وی قضاوت و تصمیم‌گیری در خصوص مشکلات دانشگاه‌ها را بر عهده شخص وزیر و وزارت علوم دانست و تاکید کرد: مسئولیت اصلی این هیات ها نظارت، رسیدگی و بازرسی بر مسائل دانشگاه ها و تهیه گزارش جامع از روند فعالیت‌های این مراکز علمی است و هیچ گونه مسئولیتی برای تغییر روسای دانشگاه ها ندارند.

به گفته وی، مشکلات و معضلات دانشجویان توسط این هیئت بازرسی و در قالب یک گزارش به اطلاع وزیر علوم و مسئولان ذیربط برای بررسی و اقدام لازم خواهد رسید.

به گزارش ایسنا، دانشجویان نیز به ارائه نظرات، ضعف‌ها و مشکلات فعلی این دانشگاه پرداختند و عدم تجهیز و بازسازی کتابخانه های دانشگاه، بی‌توجهی به شایسته سالاری، وضعیت نامطلوب خدمات رفاهی و همچنین خوابگاه ها، ناهماهنگی بین جذب دانشجو و تجهیزات دانشگاهی، ضعف فعالیت های فرهنگی، چاپ نشریات بی محتوا، عدم تخصیص بودجه به فعالیت های فرهنگی و علمی، عدم بهره گیری از مدیران بومی و ارزشی، سرعت پایین اینترنت در خوابگاه ها،بی توجهی به پروژه های عمرانی دانشگاه از جمله دانشکده های در دست احداث، عدم تناسب جذب دانشجو با ظرفیت ها و زیرساخت از مهم‌ترین مشکلات کنونی دانشگاه شهرکرد عنوان کردند.

آمار بازدید: 383 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image