ارتباط مستقیم با 30453 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی ایران مدرس
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آزاد تفاهم نامه وزارت علوم و دانشگاه آزاد در 3 محور مشترک امضا شد

تفاهم نامه وزارت علوم و دانشگاه آزاد در 3 محور مشترک امضا شد

رئیس دانشگاه آزاد با اشاره به انعقاد تفاهم نامه با وزارت علوم، از تصویب و اجرای طرح راهبردی تجمیع پردیس ها و واحدهای علوم و تحقیقات با واحدهای دانشگاهی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حمید میرزاده تقویت واحدهای دانشگاهی با تصویب رشته های تحصیلی را توسعه ای پایدار مبنی بر کیفیت در دانشگاه آزاد دانست و از برگزاری چندین نشست و تشکیل کارگروه تخصصی با وزرات علوم، تحقیقات و فناوری برای تصویب رشته های کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی در واحدهای دانشگاهی سراسر کشور خبر داد.

وی با اشاره به همکاری و تعامل بین وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و دانشگاه آزاد اسلامی، از انعقاد تفاهم نامه علمی مشترک به منظور تکمیل کادر هیات علمی، تجمیع واحدها و پردیس های علوم و تحقیقات با واحدهای دانشگاهی همان شهر، فراهم کردن استانداردهای رشته های دانشگاهی با نگاه افزایش کیفیت، رضایتمندی و قانونگرایی خبر داد.

رئیس دانشگاه آزاد، طرح تجمیع پردیس ها و واحدهای علوم و تحقیقات با مشارکت واحدهای دانشگاه هم جوار آنها همراه با تصویب رشته های کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی را از مهم ترین دستاوردهای این دانشگاه در دوران مدیریت 10 ماهه عنوان کرد.

میرزاده صرفه جویی حاصل از کاهش حجم ساختار و تشکیلات اداری دانشگاه، ارتقا رتبه و رقابت پذیر شدن واحدهای دانشگاهی، بومی گزینی، افزایش ظرفیت دانشجوی کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی و تثبیت قانونی ظرفیت های عظیم دانشگاه در تحصیلات تکمیلی را از مهمترین موفقیت های این طرح عظیم آموزش عالی دانست.

میرزاده اضافه کرد: در این طرح تمام واحدها و پردیس های علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد در واحدهای دانشگاهی همان شهر تجمیع شده و با تصویب رشته های کارشناسی ارشد و دکتری دائر در واحدها و پردیس های علوم و تحقیقات در واحدهای حاصل این تجمیع ظرفیت پذیرش دانشجوی تحصیلات تکمیلی در دانشگاه افزایش می یابد.

آمار بازدید: 159 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image