ارتباط مستقیم با 30632 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس اخبار سایر اخبار دانشگاه‌ها باید برای اجرای مصوبات و آیین‌نامه‌ها مستقل باشند (15 شهریور 92)

دانشگاه‌ها باید برای اجرای مصوبات و آیین‌نامه‌ها مستقل باشند (15 شهریور 92)

رییس دانشگاه شهید باهنر کرمان با تاکید بر اینکه نباید موازی کاری در کارها صورت گیرد، اظهارکرد: نباید دانشگاه‌های دولتی و مطرح برای برطرف کردن نیازهای اولیه و بودجه به دنبال چانه زنی بروند و زمان خود را به جای آموزش صرف تهیه بودجه کنند.



دکتر گرامی در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با تاکید بر اینکه در آموزش عالی باید تنها هدف کسب مدرک باشد نه تولید علم، خاطرنشان کرد: باید در استان‌های کشور توسعه آموزش عالی تنها به دانشگاه‌های مادر هر استان سپرده شود.


وی با بیان اینکه دانشگاه‌ها باید برای اجرای مصوبات و آیین‌نامه‌ها مستقل باشند، تصریح کرد: از طرفی باید مصوبات و قوانین هیات امنا قدرت اجرا در هر دانشگاهی داشته باشد، نه آنکه برای اجرای مصوبات هیات امنا نیاز به تایید دیگری هم داشته باشیم.


رییس دانشگاه شهید باهنر کرمان با بیان اینکه دکتر توفیقی سابقه اجرایی خوبی در اداره این وزارتخانه دارد و می‌تواند جلوی برخی روندهای نامطلوب را بگیرد، تصریح کرد: از طرفی ما از وضعیت کنونی به حدی خسته‌ایم که امیدواریم ما را از این شرایط خلاص کند.

کلمات کلیدی: دانشگاه‌ها، اجرای مصوبات و آیین‌نامه‌ها در دانشگاهها، دانشگاه شهید باهنر، دانشگاه‌های دولتی، اجرای مصوبات در دانشگاه‌های دولتی

آمار بازدید: 287 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image