ارتباط مستقیم با 30675 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس اخبار سایر اخبار مهلت ۴۸ ساعته دانشگاه‌ها برای اعلام ظرفیت جذب اعضای هیئت علمی (12 شهریور 92)

مهلت ۴۸ ساعته دانشگاه‌ها برای اعلام ظرفیت جذب اعضای هیئت علمی (12 شهریور 92)

رئیس مرکز جذب اعضای هیئت علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از مهلت ۴۸ ساعته دانشگاه‌ها برای اعلام ظرفیت جذب اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها خبر داد.


مردانی رئیس مرکز جذب اعضای هیئت علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس با اشاره به مراحل جذب اعضای هیئت علمی در دانشگاه‌ها، گفت: برای جذب هیئت علمی فراخوان هفتم را اعلام کردیم و در حال حاضر در مرحله ثبت‌نام و انتخاب اولویت از سوی متقاضیان هستیم.

وی افزود: نزدیک به 16 هزار نیاز بر روی سامانه ثبت شده و تاکنون 8230 نفر ثبت‌نام کردند و در حال انتخاب اولویت هستند ولی سامانه تعدادی از دانشگاه‌ها که در ارتباط با فراخوان‌های قبلی تعیین تکلیف نکرده بودند را مسدود کردیم.

مردانی اظهار داشت: هشدار داده بودیم که اگر دانشگاه‌ها برای اعلام ظرفیت تعیین تکلیف نکنند سامانه مسدود می‌شود که 30 دانشگاه دولتی و پژوهشگاه بودند که تعدادی از آن‌ها ظرفیت را اعلام کردند ولی تکلیف تعدادی از آن‌ها هنوز مشخص نیست که 48 ساعت فرصت دادیم تا این کار را انجام دهند.

رئیس مرکز جذب اعضای هیئت علمی وزارت علوم اضافه کرد: اگر این دانشگاه‌ها در 48 ساعت آینده این کار راانجام ندهند از ثبت‌نام در فراخوان آینده محروم می‌شوند.

کلمات کلیدی: اعلام ظرفیت جذب اعضای هیئت علمی، جذب اعضای هیئت علمی، مرکز جذب اعضای هیئت علمی وزارت علوم، ظرفیت جذب اعضای هیئت علمی دانشگاهها، جذب هیئت علمی فراخوان هفتم

آمار بازدید: 376 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image