ارتباط مستقیم با 30648 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
آموزشگاه
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه پیام نور جلسات دانشگاه پیام نور برای بررسی چگونگی جذب اعضای هیئت علمی ادامه می‌یابد (8 دی 92)

جلسات دانشگاه پیام نور برای بررسی چگونگی جذب اعضای هیئت علمی ادامه می‌یابد (8 دی 92)

معاون آموزشی دانشگاه پیام‌نور با بیان اینکه نیازهای این دانشگاه برای جذب اعضای هیئت علمی در جلسات متعدد بررسی می‌شود، گفت: هنوز در رابطه با جذب اعضای هیئت علمی به نتیجه نرسیدیم و جلسات بررسی این موضوع ادامه می‌یابد.


علیرضا دل‌افکار معاون آموزشی دانشگاه پیام نور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، در رابطه با چگونگی جذب اعضای هیئت علمی این دانشگاه و توقف یا عدم توقف این موضوع، گفت: در حال بررسی این مسئله هستیم و هنوز به نتیجه نهایی نرسیده‌ایم.

وی افزود: برای بررسی این موضوع جلساتی داشته‌ایم تا این مسئله را مورد بررسی قرار داده، نیازها را تعیین کنیم و در مورد جذب اعضای هیئت علمی به نتیجه برسیم ولی هنوز به نتیجه نهایی نرسیده‌ایم.

دل‌افکار گفت: با توجه به اینکه پس از بررسی نیازها می‌توانیم در رابطه با جذب اعضای هیئت علمی اظهار نظر کنیم، تصمیم گرفتیم تا این جلسات را ادامه دهیم.

وی از برگزاری جلسه بررسی چگونگی جذب اعضای هیئت علمی در دانشگاه پیام نور تا پایان این هفته خبر داد و گفت: امیدواریم در این جلسه به جمع‌بندی نهایی برسیم و نتیجه قطعی را اعلام کنیم.

آمار بازدید: 725 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image