ارتباط مستقیم با 30618 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه پیام نور کسب مقام نخست در اجرای طرح‌های عمرانی توسط دانشگاه پیام نور آذربایجان شرقی (30 مهر 91)

کسب مقام نخست در اجرای طرح‌های عمرانی توسط دانشگاه پیام نور آذربایجان شرقی (30 مهر 91)

رییس دانشگاه پیام نور آذربایجان شرقی گفت: این دانشگاه در سطح دانشگاه‌های پیام نور استان‌های کشور از نظر اجرای فعالیت‌های عمرانی رتبه نخست را از آن خود کرده است.



به گزارش خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)منطقه آذربایجان شرقی، دکترعلی عبادیان در آیین تجلیل از پذیرفته‌شدگان آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور واحد ملکان با بیان اینکه در اکثر مراکز و واحدهای پیام نور استان حتی در شهر زلزله زده ورزقان نیز طرح‌های عمرانی در حال اجراست، گفت: در کنار اجرای پروژه‌های عمرانی، پیام نور استان در راستای اجرای برنامه‌های فرهنگی نیز رتبه اول را در بین استان‌های کشور به خود اختصاص داده است.


وی روند اجرای طرح فاز دوم ساختمان واحد ملکان را مطلوب توصیف کرد و با بیان اینکه این طرح براساس زمان‌بندی اعلام شده در زمان مقرر به بهره‌برداری خواهد رسید، گفت: احداث ساختمان جدید فرهنگی شامل نمازخانه و غیره و همچنین افزایش رشته‌های جدید کارشناسی و ایجاد رشته‌های تحصیلی در مقطع کارشناسی ارشد از برنامه‌های دانشگاه پیام نور در واحد ملکان خواهد بود.


عبادیان از دانشجویان جدیدالورود نیز خواست در کنار تحصیل با حضور در عرصه‌های فرهنگی و هسته‌های علمی خود را برای حضور فعال و مشارکت در کارهای عمومی و تصمیم‌گیری‌های کشور آماده کنند.


شهروز افخمی نماینده مردم ملکان در مجلس نیز در این آیین با اشاره به قرارگرفتن کشورمان در شرایط خاص گفت: ما در حال گذر از یک پیچ تاریخی هستیم و براساس تأکیدات مقام معظم رهبری به سران سه قوه در خصوص استفاده از پتانسیل و ظرفیت جوانان و دانشجویان و تحصیل کرده‌ها، گفت: بنده نیز توصیه می‌کنم مسئولین ارشد شهرستان با هماهنگی مسئولین دانشگاه و با رعایت حال دانشجویان و اساتید به ایجاد این فرصت بیشتر بیندیشند.


وی افزود: دشمن برای کمرنگ کردن نظام جمهوری اسلامی تلاش همه جانبه‌ای را آغاز کرده است. لذا مسئولین و مردم باید با آگاهی از وضعیت حاکم برکشور در پشت مقام معظم رهبری برای به ثمر نشستن اهداف نظام اسلامی قدم بردارند.


در ابتدای این مراسم سرپرست دانشگاه پیام نور واحد ملکان با ارائه گزارشی از اقدامات عمرانی، فرهنگی و آموزشی این واحد گفت: در سال تحصیلی جدید قریب 300 دانشجوی جدید به تعداد دانشجویان این واحد افزوده شده است.


دکتر قادر حبیبی افزایش رشته‌های جدید تحصیلی و ایجاد رشته‌های تحصیلی در مقطع کارشناسی ارشد و ارتقاء کیفی واحد را از برنامه های در دست اقدام ذکر کرد و افزود: فاز دوم ساختمان واحد پیام نور ملکان در برنامه زمان بندی به بهره برداری خواهد رسید.


در ادامه مراسم از 35 نفر از قبول شدگان کنکور در مقطع کارشناسی ارشد تجلیل به عمل آمد.

کلمات کلیدی: دانشگاه پیام نور، پیام نور ، دانشگاه پیام نور آذربایجان شرقی، مقام نخست در اجرای طرح‌های عمرانی

آمار بازدید: 363 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image