ارتباط مستقیم با 30721 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس اخبار سایر اخبار جشنواره و نمایشگاه فناوری نانو مهرماه برگزار می‌شود (11 شهریور 92)

جشنواره و نمایشگاه فناوری نانو مهرماه برگزار می‌شود (11 شهریور 92)

جشنواره و نمایشگاه فناوری نانو از ۱۳ مهرماه امسال در محل دائمی نمایشگاه‌های ‏بین‌المللی تهران آغاز می‌شود و تا ۱۷ مهر نیز ادامه دارد.


به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، جشنواره و نمایشگاه فناوری نانو از 13 مهرماه امسال در محل دائمی نمایشگاه‌های ‏بین‌المللی تهران برگزار می‌شود و تا 17 مهر نیز ادامه دارد.

بر اساس این گزارش، ثبت‌نام برای حضور در ششمین جشنواره و نمایشگاه بین‌المللی فناوری ‏نانو از 8 خرداد ماه 92 آغاز شده و تا 31 تیرماه نیز ادامه داشت.

بنابراین گزارش، جشنواره فناوری نانو امسال پس از مجمع بین‌المللی اقتصاد فناوری نانو (‏International Forum ‎on Nanotechnology Economy 2013‎‏ ) درتهران برگزار می‌شود.‏

نمایشگاه فناوری نانو که به صورت سالیانه توسط ستاد توسعه فناوری نانو برگزار می‌شود، بزرگترین و معتبرترین ‏نمایشگاه داخلی در حوزه فناوری نانو و دومین نمایشگاه فناوری نانوی آسیا به شمار می‌رود.

کلمات کلیدی: جشنواره و نمایشگاه فناوری نانو، جشنواره نانو، نمایشگاه فناوری نانو، فناوری نانو، نانو، ششمین جشنواره و نمایشگاه بین‌المللی فناوری ‏نانو، حوزه فناوری نانو، دومین نمایشگاه فناوری نانوی آسیا

آمار بازدید: 779 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image