ارتباط مستقیم با 30737 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس اخبار سایر اخبار معرفی برترین‌های جشنواره بین‌المللی رویان در روز چهارشنبه (9 شهریور 92)

معرفی برترین‌های جشنواره بین‌المللی رویان در روز چهارشنبه (9 شهریور 92)

رئیس پژوهشگاه رویان از برگزاری چهاردهمین جشنواره بین‌المللی تحقیقاتی رویان و معرفی برترین‌های این جشنواره در روز چهارشنبه ۱۳ شهریورماه در سالن همایش‌های رازی خبر داد.


به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، حمید گورابی رئیس پژوهشگاه رویان در نشست خبری صبح امروز با اشاره به برگزاری چهاردهمین جشنواره بین‌المللی تحقیقاتی رویان در روز چهارشنبه 13 شهریورماه در سالن نمایشگاه‌های رازی، گفت: هر ساله فراخوان بین‌المللی منتشر می‌‌کنیم تا محققان برجسته دنیا تحقیقات خود را منعکس کنند، این تحقیقات در زمینه ناباروری زنان و مردان، بیولوژی و شناخت سلول‌های بنیادی، طب ترمیمی و سلول‌درمانی انجام می‌شود.

گورابی ادامه داد: داوری جشنواره نیز در دو مرحله صورت می‌گیرد که انتشار مقالات در مجلات معتبر و ضریب نفوذ آنها و شرکت در کنگره رویان از شاخص‌های داوری است.

رئیس پژوهشگاه رویان اظهار داشت: امسال 206 طرح تحقیقاتی از 39 کشور جهان در این جشنواره شرکت کردند که از کشور چین 25 طرح، ایتالیا 23 طرح، آمریکا 22 طرح، هند 18 طرح، ایران 15 طرح و انگلستان 14 طرح به جشنواره ارسال کردند.

گورابی گفت: امسال 4 طرح به عنوان برنده بین‌المللی و 4 طرح به عنوان برنده داخلی انتخاب شدند.

وی ادامه داد: سال گذشته قرار بود به محققان برتر جایزه‌ای تحت عنوان جایزه دکتر کاظمی اهدا شود که به دلیل کمبود بودجه این کار انجام نشد و امسال نیز قول‌هایی داده شد که 3 نفر از محققان را نیز برای دریافت جایزه انتخاب کردیم ولی همکاری صورت نگرفت و امسال نیز شرایط برای اهدای جایزه دکتر کاظمی به محققان فراهم نیست.

کلمات کلیدی: برترین‌های جشنواره بین‌المللی رویان، برترین‌های جشنواره، جشنواره بین‌المللی رویان، چهاردهمین جشنواره بین‌المللی تحقیقاتی رویان، رویان

آمار بازدید: 260 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image