ارتباط مستقیم با 30641 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس اخبار سایر اخبار آموزش جهاددانشگاهی هم می‌تواند "رویانی" شود

آموزش جهاددانشگاهی هم می‌تواند "رویانی" شود

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه علم و فرهنگ اظهار کرد: حوزه آموزش جهاددانشگاهی نیز باید همانند حوزه پژوهش از جایگاه والایی در کشور برخوردار باشد و مانند رویان سرآمد پژوهش کشور محسوب ‌شود.


دکتر "محمد صادق بیجندی" در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) – منطقه یزد، تصریح کرد: جهاددانشگاهی با توجه به پتانسیل‌های بالایی که دارد می‌تواند برنامه‌های آموزش عالی را به بهترین شکل عملیاتی کند لذا آرزو داریم که همانطور که رویان سرآمد پژوهش کشور محسوب می‌شود و مورد تایید مقام معظم رهبری و مسئولان ارشد نظام است، آموزش نیز رویانی شود.

به اعتقاد وی حوزه اموزش جهاددانشگاهی نیز باید همانند حوزه پژوهش از جایگاه والایی در کشور برخوردار باشد.

این مسئول تاکید کرد: در اموزش نباید توقع بازدهی کوتاه‌مدت داشت چرا که آموزش یک سرمایه‌گذاری بلند مدت است.

وی در بخش دیگری از سخنانش از ضرورت ایجاد یک اتاق فکر در حوزه آموزش عالی سخن گفت و خاطرنشان کرد: باید از تمام حوزه‌ها در این اتاق حضور داشته باشند و از نظرات جمع بهره مناسب گرفته شود.

بیجندی که در جریان سفر به یزد از بخش‌های مختلف دانشگاه علم و هنر بازدید داشت، با اشاره به شناخت خود از مجموعه جهاددانشگاهی و دانشگاه علم و هنر از خیلی سال‌ها قبل، اظهار کرد: در هر بازدید از این مجموعه شاهد رشد و توسعه این مجموعه بوده‌ام، ولی در بازدید اخیرم این تغییرات قابل توجه بود به طوری که با توجه به نیروهای با پتانسیل عالی و امکانات بسیار خوب می‌تواند به عنوان الگوی موفق به خصوص در آموزش عالی مطرح باشد.

وی عنوان کرد: با عنایت به زیرساخت‌های موجود در دانشگاه علم و هنر که به بهترین شکل فراهم شده است، این مرکز می‌تواند به فصل جدیدی یعنی دانشگاه بین‌اللمی علم و هنر و همچنین آموزش‌های مجازی ورود پیدا کند.

بیجندی عنایت خاص مجموعه دانشگاه علم و هنر به اعضای هیات علمی به عنوان یک رکن مهم در مراکز آموزش عالی را نیز یادآور شد و گفت: فکر می‌کنم پس از دانشگاه علم و فرهنگ، دانشگاه علم و هنر یزد در مجموعه جهاددانشگاهی دارای بیشترین کادر تمام وقت هیات علمی باشد که در پورتال وزارت علوم ثبت و شناخته شده هستند.

آمار بازدید: 214 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image