ارتباط مستقیم با 30653 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس اخبار سایر اخبار نقش دانشجویان در پیشرفت‌های کشور بسیار موثر بوده است (6 شهریور 92)

نقش دانشجویان در پیشرفت‌های کشور بسیار موثر بوده است (6 شهریور 92)

سرپرست وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، گفت: ریاضیات پایه‌ بسیاری ازعلوم بشری قلمداد می‌شود و امروزه نمی‌توان هیچ حوزه‌ علمی را پیدا کرد که با مساله‌ ریاضیات سر و کار نداشته باشد.




به گزارش خبرنگار «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) - منطقه خراسان، دکتر جعفر توفیقی در مراسم افتتاحیه چهل و چهارمین کنفرانس ریاضی ایران که صبح امروز در سالن همایش بین‌الملی صدا و سیما در خراسان برگزار شد، اظهار کرد: کشور ما در علم ریاضی سابقه‌ طولانی دارد و دانشمندان بسیاری در این عرصه داشته است.



وی که به صورت تلفنی برای حضار به ایراد سخنرانی می‌پرداخت، تصریح کرد: انجمن ریاضی قدمت بسیار دیرینه‌ای در کشور دارد و خدمات ارزشمندی به توسعه کشور ارائه داده است.



توفیقی افزود: در حال حاضر با توسعه‌ دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی، دانشجویان و اعضای هیات علمی در این زمینه مشغول فعالیت‌اند که از این رو دانشجویان بسیار با استعدادی در زمینه‌های مختلف ریاضیات مشغول به تحصیل هستند.



سرپرست وزارت علوم با بیان اینکه نقش دانشجویان در توسعه فناوری و پیشرفت‌های کشور بسیار موثر بوده است، گفت: ارائه آخرین دستاوردهای علمی، جایگاه کشور ما را در علم ریاضیات و نقش ریاضیات در سایر علوم ارتقاء می‌بخشد.


کلمات کلیدی: نقش دانشجویان در پیشرفت‌های کشور، نقش دانشجویان، پیشرفت‌های کشور، افتتاحیه چهل و چهارمین کنفرانس ریاضی، پیشرفتهای ایران

آمار بازدید: 208 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image