ارتباط مستقیم با 30600 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس اخبار سایر اخبار آغاز ساماندهی نیروی انسانی در آموزش و پرورش

آغاز ساماندهی نیروی انسانی در آموزش و پرورش

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش از آغاز ساماندهی نیروی انسانی خبر داد و گفت: این برنامه بر اساس دستورالعمل ساماندهی نیروی انسانی انجام و تا پایان تیرماه ادامه خواهد داشت.


علی زرافشان در گفت وگو با خبرنگار «آموزش و پرورش» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با بیان اینکه عملیات اجرایی پروژه مهر شش ماهی است آغاز و دستورالعمل آن به استانها ابلاغ شده است، اظهار کرد: در همین راستا دستورالعمل ثبت نام مدارس نیز به عنوان بخشی از پروژه مهر به مدارس ارسال و امر ثبت نام از اول خرداد آغاز شد.

وی افزود: اکنون استانها پس از اتمام امتحانات و اعلام نتایج در حال اجرای سایر بندهای این طرح هستند که تعمیر و بازسازی مدارس از جمله این اقدامات است.

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش با اشاره به پایان ثبت نام دانش آموزان در سامانه ثبت نام الکترونیکی دانش آموزان (سناد)، از آغاز ساماندهی نیروهای انسانی خبر داد و گفت: این برنامه بر اساس دستورالعمل ساماندهی نیروی انسانی انجام و تا پایان تیرماه ادامه خواهد داشت.

زرافشان با بیان اینکه بیش از 100 هزار واحد آموزشی داریم که همه آن‌ها باید آمادگی لازم را برای آغاز سال تحصیلی کسب کنند گفت: آماده‌سازی فضای فیزیکی، تجهیز آزمایشگاه‌ها، ایجاد نشاط در مدارس و آماد‌ه‌سازی امکانات بهداشتی از جمله ابعاد مطرح در پروژه مهر هستند.

وی افزود: امیدواریم در سالی که تحت عنوان "اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی" نامگذاری شده است، شاهد آغاز سال تحصیلی پرشکوه‌تری باشیم و مدارس با آمادگی کامل به استقبال بهار تعلیم و تربیت بروند.

آمار بازدید: 209 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image