ارتباط مستقیم با 30630 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آموزش تولید و اشتغال محور در دستورکار دانشگاه فنی و حرفه‌ای (6 شهریور 92)

آموزش تولید و اشتغال محور در دستورکار دانشگاه فنی و حرفه‌ای (6 شهریور 92)

سرپرست دانشگاه فنی و حرفه‌ای از آغاز بیست و پنجمین المپیاد ورزشی پسران دانشکده و آموزشکده‌های سراسر کشور خبر داد.




به گزارش سرویس «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دکتر رضایی با اشاره به ضرورت وجود نگاه فرهنگی در رسیدن به اهداف دانشگاه فنی و حرفه‌ای، اظهار کرد: برقراری عدالت آموزشی بین دبیرستان‌ها و هنرستان‌ها، توسعه آموزش عالی و ایجاد فرصت‌های برابر آموزش‌های رایگان و همسطح در دبیرستان‌ها و هنرستان‌ها یک حرکت فرهنگی با ارزش است.



وی افزود: دانشگاه فنی و حرفه‌ای، دانشگاهی متفاوت از سایر دانشگاه‌ها است که ماموریت و رسالت تربیت تکنیسین‌های متخصص و ماهر در صنعت، بخش خصوصی و نیازهای کشور دارد و مبارزه با پدیده مدرک گرایی، استفاده درست از سال‌های جوانی دانشجو در مدت تحصیل و از بین بردن دغدغه دانشجو برای اشتغال پس از فراغت از تحصیل، از مزیت‌های این دانشگاه است.



رضایی با بیان اینکه ما در دانشگاه فنی و حرفه‌ای در راستای تعمیق آموزش‌های فنی و حرفه‌ای، طرح آموزش تولید و اشتغال محور را در دستورکار خود قرار داده‌ایم، گفت: به این ترتیب هر دانشجو می‌تواند همزمان با تحصیل و آموزش در رشته خود با استفاده از امکانات، فضاها و کارگاه‌ها،‌ کار و درآمد داشته باشد و امید است آموزش همراه با اشتغال برای همه‌ رشته‌های این دانشگاه محقق شود.



سرپرست دانشگاه فنی و حرفه‌ای ابراز امیدواری کرد که دانشگاه فنی و حرفه‌ای به عنوان نمادی از دانشگاه کارآفرین و نسل سوم با رویکرد جدید در رفع مشکل اشغال و دغدغه‌های جوانان موفق باشد و اظهار کرد: نظام تربیت بدنی اسلامی،‌ علاوه بر جسم، به ابعاد علمی، اخلاقی، روحی و عاطفی انسان توجه داشته و تقویت و تربیت جسم را همپای خودسازی و اخلاق، معرفی می‌کند.

کلمات کلیدی: آموزش، تولید و اشتغال محور، دانشگاه فنی و حرفه‌ای، آغاز بیست و پنجمین المپیاد ورزشی پسران دانشکده و آموزشکده‌های سراسر کشور، اهداف دانشگاه فنی و حرفه‌ای

آمار بازدید: 306 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image