ارتباط مستقیم با 30659 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه علمی کاربردی یک هزار دانشجو در مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری بروجرد مشغول به تحصیل هستند

یک هزار دانشجو در مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری بروجرد مشغول به تحصیل هستند

شهردار بروجرد گفت: یک هزار دانشجو در مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری بروجرد مشغول به تحصیل هستند.


به گزارش خبرگزاری فارس از بروجرد، منوچهر یوسفی ظهر امروز در همایش تجلیل از مدرسان دانشگاه جامع علمی کاربردی استان لرستان که در سالن همایش‌های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بروجرد برگزار شد، با اشاره به جایگاه معلم در روشنگری و هدایت جامعه، گفت: معلمان و مدرسان حوزه و دانشگاه با سعه‌صدر و تلاش وصف‌ناپذیر در راه تهذیب و تحصیل فرزندان جامعه همت می‌گمارند.

یوسفی با اشاره به بیان ارزشمند امام خمینی(ره) که معلمی را شغل انبیاء دانست، افزود: مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری بروجرد علی‌رغم اینکه تنها چند سال از تاسیس آن می‌گذرد، پیشرفت‌های قابل توجهی را کسب کرده است.

وی ادامه داد: این مرکز در سال 88 و با سه رشته تحصیلی فعالیت خود را آغاز کرد.

شهردار بروجرد خاطرنشان کرد: هم اکنون بیش از هزار دانشجوی این مرکز در چهار رشته با 31 گرایش به تحصیل خود ادامه می‌دهند که دستیابی به این مهم مرهون زحمات همه دست اندرکاران و مسئولان این مرکز دانشگاهی است.

وی با اشاره به اینکه مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری بروجرد موفقیت‌های قابل توجهی را در بین دیگر مراکز استانی به خود اختصاص داده، از مدرسان و مسئولان این دانشگاه خواست تلاش خود را در راستای ارتقاء سطح کیفی و کمی مرکز دو چندان کنند.

شهردار بروجرد کمبود فضای آموزشی را از مشکلات این واحد دانشگاهی برشمرد و اذعان کرد: به همین منظور احداث ساختمان جدید در پنج طبقه و با زیربنای یک‌هزار متر مربع با چشم‌انداز 50 ساله ساخته می‌شود.

یوسفی در ادامه عنوان کرد: می‌کوشیم، این ساختمان با برخورداری از ابزار کمک آموزشی مناسب و فضایی در خور شان اساتید و دانشجویان این دانشگاه احداث شود.

در این همایش با حضور رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی لرستان و روسای مراکز استان و مسئولان شهرستان بروجرد از 40 استاد برتر مراکز علمی و کاربردی استان لرستان تجلیل شد.

آمار بازدید: 936 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image