ارتباط مستقیم با 30626 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه خارجی آموزش مهارت‌های IT به دانشجویان هندی (13 مرداد 92)

آموزش مهارت‌های IT به دانشجویان هندی (13 مرداد 92)

موسسه فن‌آوری هندی «ماهیندرا» که بیش از 155 هزار نفر را در 100 کشور جهان استخدام می‌کند از امضای یادداشت تفاهمی با دانشگاه‌های منتخب هند و به منظور آموزش مهارت‌های IT (فناوری اطلاعات) به دانشجویان این دانشگاه‌ها خبر داد.



به گزارش سرویس «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، این آموزش‌ها با تمرکز بر مهارت‌های IT در زمینه «خدمات‌ مدیریت زیرساختی» ارائه می‌شوند.


معاون ارشد موسسه ماهیندرا در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت: هدف از اجرای این برنامه ایجاد مجموعه‌ای غنی از منابع برای پاسخگویی به نیازهای مختلف در عرصه خدمات مدیریت زیرساختی است.


دانشگاه‌های منتخب در این طرح شامل دانشگاه چاندی‌گار در شهر چاندی‌گار، دانشگاه JSS در شهر مایسور، موسسه فن‌آوری صنایع کالینگا در شهر بهوبنشوار، دانشکده مهندسی کارپاگام در شهر کومباتور و دانشکده فنی و مهندسی دکتر ماهالینگام در شهر پولاچی هستند.


به گزارش ایسنا به نقل از روزنامه ایندین اکسپرس، موسسه فن‌آوری ماهیندرا از طریق این همکاری‌ها قصد دارد ضمن فراهم کردن ارتباط عمیق دانشگاهی و کمک به تولید منابع انسانی آموزش‌دیده، پاسخگوی نیازهای فردای بازار کار دیجیتالی باشد.

کلمات کلیدی: آموزش مهارت‌های IT، آموزش مهارت‌های IT در خارج از ایران، دانشجویان هندی، دانشگاههای هند، تحصیل در دانشگاههای هند، ادامه تحصیل در دانشگاههای هند، وضعیت تحصیل در دانشگاههای هند، دانشگاه‌های منتخب هند

آمار بازدید: 438 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image