ارتباط مستقیم با 30690 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
beikmohammadlou
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه خارجی دانشکده‌های پزشکی روسیه به دنبال دانشجویان هندی (10 تیر 92)

دانشکده‌های پزشکی روسیه به دنبال دانشجویان هندی (10 تیر 92)

دولت روسیه از ارائه یک فرصت استثنایی برای دانشجویان هندی جویای تحصیل در رشته‌های پزشکی در دانشگاه‌های روسیه خبر داد.




به گزارش سرویس «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، آمار نشان می‌دهد که سالانه هزاران دانشجوی هندی با موفقیت از دانشگاه‌های روسی فارغ‌التحصیل می‌شوند. همچنین در 15 تا 20 سال اخیر شمار دانشجویان خارجی که روسیه را برای ادامه تحصیل انتخاب کرده‌اند، رو به افزایش بوده است.



کنسولگری روسیه در هند برای اطمینان از ادامه این روند، موسسه EDURUSSIA را بعنوان ارگان رسمی و مجاز برای پذیرش دانشجویان هندی در دانشگاه‌های دولتی و غیردولتی روسیه معرفی کرده است.



موسسه EDURUSSIA علاوه بر اینکه یک مرکزاطلاع‌رسانی و پذیرش دانشجویی است، همچنین بعنوان دفتر اداره امور دانشجویان بین‌المللی دولت روسیه در هند فعالیت می‌کند.



به گزارش ایسنا به نقل از تایمز آو ایندیا، بر همین اساس دانشگاه‌هایی نظیر آکادمی پزشکی «سچنوف» در مسکو، دانشگاه دولتی پزشکی «پاولوف» در «سن پترزبورگ»، دانشگاه دولتی پزشکی «تامبوف»، دانشگاه پزشکی دولتی «نیژنی نوگرود» و دانشگاه دولتی پزشکی «ریازان» نسبت به پذیرش دانشجویان هندی در رشته‌های پزشکی بیش از گذشته تلاش خواهند کرد.

کلمات کلیدی: دانشکده‌های پزشکی روسیه، دانشکده‌های پزشکی، دانشکده های روسیه، ادامه تحصیل در روسیه، دانشجویان هندی، ادامه تحصیل دانشجویان هندی، تحصیل در رشته‌های پزشکی، تحصیل در رشته‌های پزشکی در روسیه

آمار بازدید: 307 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image