ارتباط مستقیم با 30600 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه خارجی انتقال دانشجویان هندی در اوکراین به دانشگاه‌های مناطق امن‌تر

انتقال دانشجویان هندی در اوکراین به دانشگاه‌های مناطق امن‌تر

دانشجویان هندی در حال تحصیل در اوکراین پس از دو ماه ناآرامی در این کشور حال می‌توانند با انتقال به دانشگاه‌های مناطق امن‌تر در اوکراین نفس تازه‌ای بکشند.


به گزارش سرویس «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دانشجویان هندی رشته‌های پزشکی و سایر علوم که در دانشگاه‌های اوکراین تحصیل می‌کنند خبرهای خوبی را دریافت کردند. آنهایی که در دانشگاه‌های شرق این کشور تحصیل می‌کردند اکنون می‌توانند به دانشگاه‌های مناطق امن‌تر این کشور نقل مکان کنند. این خبر خوب باعث شد دانشجویان دانشگاه «تامیل نادو»ی هند که برای ادامه تحصیل به دانشگاه‌های اوکراین رفته بودند پس از تعطیلات طولانی مدت بلیط پرواز خود را برای بازگشت به اوکراین رزرو کنند.

«یوجنا پاتل»، معاون عملیاتی سفارت هند در اوکراین گفت: شرایط اکنون نسبت به قبل بهتر شده و دانشجویانی که در دانشگاه‌های مناطق «دونتسک» و «لوهانسک» ثبت‌نام کرده‌اند به بخش‌های غربی این کشور که آرام‌تر هستند، اعزام خواهند شد.

به گزارش ایسنا به نقل از تایمز آو ایندیا، پاتل افزود: سفارت هند با دولت اوکراین دائما در تماس است تا از وضعیت دانشجویان به طور کامل مطلع باشد.

در حال حاضر تنها در شهر «لوهانسک» بیش از 800 دانشجوی هندی در حال تحصیل در رشته پزشکی هستند. به دنبال افزایش ناآرامی‌ها در شرق اوکراین، سفارت هند به دانشجویان نسبت به بازگشت به مناطق دونتسک و لوهانسک هشدار داده است.

آمار بازدید: 327 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image