ارتباط مستقیم با 30681 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس اخبار سایر اخبار اخبار و حواشی اخیر در رابطه با احتمال وزیر علوم شدن توفیقی (2 شهریور 92)

اخبار و حواشی اخیر در رابطه با احتمال وزیر علوم شدن توفیقی (2 شهریور 92)

احمدی: موضوع مشکل‌داری در مورد "توفیقی" وجود ندارد


یک عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس اظهار کرد: اگر توفیقی به عنوان وزیر پیشنهادی به مجلس معرفی شود، مجلس سوابق علمی، پژوهشی و سیاسی وی را مورد بررسی قرار خواهد داد.

قاسم احمدی لاشکی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با تاکید بر اینکه اهمیت فعالیت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری بر کسی پوشیده نیست، گفت: به دلیل اهمیت این وزارتخانه است که شاهد بودیم در معرفی میلی‌منفرد وزیر پیشنهادی پیشین برای وزارت علوم مجلس حساسیت ویژه‌ای نشان داد چرا که کسی که عهده‌دار مسئولیت چهار و نیم میلیون دانشجو می‌شود اگر به این مهم توجه نکند، می‌تواند نقطه تهدید باشد.

این عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه مجلس سوابق علمی، پژوهشی و سیاسی توفیقی را در صورت معرفی وی به عنوان وزیر پیشنهادی علوم مورد بررسی قرار خواهد داد، اظهار کرد: فردی که عهده‌دار مسئولیت در وزارت علوم می‌شود باید ضمن توانمندی علمی بر مسائل این حوزه اشراف داشته و اطلاعات به‌روزی داشته باشد، همچنین باید دید که وزیر معرفی شده تا چه اندازه مباحث اعتقادی و دینی را در برنامه‌های دانشگاه‌ها لحاظ می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: تاکنون که فکر نمی‌کنم موضوع مشکل‌داری در مورد آقای توفیقی وجود داشته باشد اما به هر حال اگر وی به عنوان وزیر پیشنهادی به مجلس معرفی شود قطعا کمیسیون آموزش و همین‌طور فراکسیون‌ها از وی خواهند خواست تا دیدگاه‌های خود را درباره مسائل مختلف مطرح کند.

احمدی لاشکی تاکید کرد: نمایندگان مجلس بر اساس روال کاری ضمن بررسی برنامه‌های وزیر پیشنهادی، سوابق وی را نیز در بررسی‌های خود لحاظ خواهند کرد.




فشار به کارکنان وزارت علوم برای امضاء طومار حمایت از توفیقی

با جمع‌آوری امضای طوماری در حمایت از جعفر توفیقی سرپرست وزارت علوم توسط همراهان وی طی روزهای اخیر، کارکنان و مسئولان این وزارتخانه تحت فشار قرار گرفته‌اند.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، پس از عدم رأی اعتماد مجلس شورای اسلامی به میلی منفرد وزیر پیشنهادی علوم، تحقیقات و فناوری، جعفر توفیقی از سوی رئیس‌جمهور به سرپرستی این وزارتخانه انتخاب شد، وی به گفته خودش گزینه پیشنهادی وزارت علوم نیز هست.

شنیده شده است که این روزها در وزارت علوم همراهان توفیقی در صدد جمع‌آوری امضاء در حمایت از وی هستند، جمع آوری امضاء از کارکنان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در حالی است که عدم امضاء این طومار به عنوان قرارگرفتن در لیست سیاه وزیر آینده تلقی می‌شود و همین موضوع سبب تحت فشار قرار گرفتن شدید مسئولین و کارکنان شده است.





تکذیب خبر «تحت فشار قرار دادن کارکنان وزارت علوم برای امضای طومار حمایت از توفیقی»

اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: خبر تحت فشار قرار دادن کارکنان وزارت علوم برای حمایت از سرپرست این وزارتخانه کذب محض است.

به گزارش سرویس «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: "پیرو درج خبری تحت عنوان «تحت فشار قرار دادن کارکنان وزارت علوم برای امضای طومار حمایت از توفیقی» در برخی از رسانه‌ها به اطلاع می‌رساند استقبال کارکنان وزارت علوم‌، تحقیقات و فناوری در زمان اولین روز ورود سرپرست این وزارتخانه کاملا خود جوش بوده و براساس سوابق همکاری و شناخت قبلی از جناب آقای دکتر توفیقی صورت گرفت.

طرح خبر جمع آوری طومار و تحت فشار قرار دادن کارکنان این وزارتخانه برای حمایت از وی کذب محض است."

همچنین از سوی دیگر تعدادی از پرسنل و کارکنان وزارت علوم نیز در تماسی با ایسنا اظهار داشتند: دکتر توفیقی نیازی به جمع‌آوری امضا ندارند و این موضوع از مراسم معارفه وی مشخص بود. زیرا جمع کثیری از کارمندان وزارت علوم با حضور خود در مراسم معارفه دکتر توفیقی از بازگشت مجددوی به وزارت علوم استقبال کردند که این یک حضور خودجوش در این مراسم بود و نه کسی تهدید شده بود و نه اجبار.




"توفیقی" برای وزیر علوم شدن، تجربه و توانمندی‌های لازم را دارد

یک عضو کمیسیون آموزش وتحقیقات مجلس اظهار کرد: توفیقی اگر به عنوان وزیر پیشنهادی علوم به مجلس معرفی شود از تجربه و سوابق اجرایی خوبی برای این وزارتخانه برخوردار است.

محمود نگهبان سلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با بیان این مطلب گفت: با توجه به اینکه توفیقی- سرپرست وزارت علوم- پیش از این تجربه مدیریت این وزارتخانه را داشته است به نظر می‌رسد از توانمندی لازم برای پذیرش این مسوولیت برخوردار باشد.

وی افزود: همچنین با توجه به بررسی‌ها و ارزیابی‌های که از اساتید دانشگاه‌ها صورت گرفته است چنین به نظر می‌رسد که آنها نیز بر این عقیده‌اند که در شرایط فعلی حضور توفیقی در این وزارتخانه برای بهبود فضای آموزشی و پژوهشی در دانشگاه‌ها موثر باشد.

این عضو کمیسیون آموزش وتحقیقات مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: توفیقی پیش زمینه لازم به لحاظ تجربه و توانمندی در وزارت علوم را در کارنامه خود دارد و می‌تواند با به عهده گرفتن این مسوولیت عملکرد خوبی بر جای بگذارد.



بررسی سوابق توفیقی در مجلس

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از بررسی سوابق سرپرست وزارت علوم در مجلس خبر داد.

رضا صابری عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، از بررسی سوابق جعفر توفیقی در مجلس خبر داد.

وی افزود: در حال حاضر بررسی سوابق توفیقی به عنوان سرپرست وزارت علوم در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس مورد بررسی قرار می‌گیرد ولی دعوت از وی برای ارائه برنامه‌ها مبتنی بر اعلام وی به عنوان گزینه پیشنهادی وزارت علوم از سوی رئیس جمهور است.

کلمات کلیدی: بررسی سوابق توفیقی در مجلس، توفیقی، وزیر علوم جدید، وزارت علوم توفیقی، وزیر علوم، سوابق جعفر توفیقی، امضای طومار حمایت از توفیقی، حمایت از توفیقی، حواشی وزارت توفیقی

آمار بازدید: 397 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image