ارتباط مستقیم با 30695 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه درخواست یک استاد بازنشسته از وزیر علوم در آستانه روز معلم

درخواست یک استاد بازنشسته از وزیر علوم در آستانه روز معلم

نماینده اساتید بازنشسته قبل از سال 84 در آستانه روز معلم با اعتراض مجدد نسبت به تفاوت فاحش حقوق دریافتی‌شان با بازنشستگان بعد از سال 84 بر لزوم همسان‌سازی حقوق‌ها تاکید و اظهار کرد: اساتیدی که قبل از سال 84 بازنشسته شده‌اند، تقریبا حدود نصف اساتید بازشسته بعد از سال 84 حقوق دریافت می‌کنند.


امان الله قرایی مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، گفت: این مسئله یک بی عدالتی کامل است که چندین سال است توسط ما پیگیری می‌شود و به تمام نهادها و ارگان‌ها نامه‌نگاری شده است اما هیچ رسیدگی به این مسئله تا کنون نشده است.

بارها در این باره نامه‌هایی به نهاد ریاست جمهوری در دولت دهم، شخص دکتر احمدی نژاد، وزارت علوم دولت گذشته،‌ نمایندگان مجلس از جمله آقای حداد عادل، عباسپور و غیره نوشته شده، اما متاسفانه نتیجه‌ای حاصل نشده است.

وی با اشاره به پیگیری‌های انجام شده در این دولت نیز افزود: نامه‌ای خدمت دکتر فرجی دانا وزیر علوم دولت یازدهم نیز ارسال شده ولی تا کنون پاسخی دریافت نکرده‌ایم.

عضو بازنشسته هیات علمی دانشگاه تربیت معلم با بیان اینکه این بی عدالتی برای بازنشستگان قبل از سال 84 شامل 7474 نفر می‌شود، گفت: به عنوان نمونه یک استاد پایه 20 استادی که قبل از سال 84 بازنشسته شده از به یک مربی فوق لیسانس که سال 87 بازنشسته شده است، حدود یک میلیون تومان کمتر حقوق دریافت می‌کند.

قرایی مقدم اظهار کرد:‌ یک استاد بازنشسته در حال حاضر حدود پنج میلیون تومان حقوق دریافت می‌کند اما حقوق استادهای بازنشسته قبل از سال 84 حدود دو میلیون و 500 هزار تومان است. متاسفانه این اختلاف فاحش پرداختی در مورد پاداش پایان خدمت نیز وجود دارد.

انتهای پیام

آمار بازدید: 249 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image