ارتباط مستقیم با 30721 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس اخبار سایر اخبار برگزاری دوره‌های معرفت افزایی برای اعضای هیات علمی (16 مرداد 92)

برگزاری دوره‌های معرفت افزایی برای اعضای هیات علمی (16 مرداد 92)

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی از برگزاری دوره‌های مهارتی و معرفت افزایی برای اعضای هیات علمی خبر داد.


به گزارش خبرنگار مهر، دکتر علیرضا زجاجی در نشست سی و سومین سالگرد تشکیل جهاد دانشگاهی با اشاره به ایجاد هیات جذب اعضای هیات علمی، افزود: بخش فرهنگی بر عهده جهاد دانشگاهی است.

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی اظهار داشت: به منظور مهارت افزایی و افزایش معرفتی اعضای هیات علمی دوره‌های آموزشی برگزار می‌شود.

برنامه‌های فرهنگی جهاد دانشگاهی

وی با اشاره به امضای تفاهم نامه‌ای با وزارتخانه‌های علوم، تحقیقات و فناوری و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افزود: بر این اساس قرار شد تا کلیه فعالیت‌های فرهنگی در دانشگاه‌ها به جهاد دانشگاهی واگذار خواهد شد.

زجاجی با اشاره به برنامه‌های فرهنگی اجرا شده در دانشگاه‌ها اظهار داشت: در این راستا اقدام به برگزاری مسابقات قرآنی دانشجویان کشورهای در شهر تبریز مسلمان شد که در این مسابقه 80 دانشجوی قاری از 55 کشور مسلمان شرکت داشتند.

رتبه بندی معاونان فرهنگی جهاد دانشگاهی

وی رتبه بندی معاونان فرهنگی جهاد دانشگاهی را از دیگر برنامه‌های جهاد دانشگاهی در حوزه فرهنگی نام برد و ادامه داد: در سال گذشته اقدام به رتبه بندی معاونان فرهنگی این نهاد شد و بر اساس رتبه بودجه به آنها اختصاص داده شد.

زجاجی از تصویب برنامه 5 ساله جهاد دانشگاهی در شورای این نهاد خبر داد و گفت: برنامه‌های فرهنگی جهاد دانشگاهی بر اساس این برنامه پیگیری خواهد شد.

کلمات کلیدی: اعضای هیات علمی، دوره های اعضای هیات علمی، دوره‌های معرفت افزایی، دوره‌های مهارتی و معرفت افزایی برای اعضای هیات علمی، برنامه‌های فرهنگی جهاد دانشگاهی، رتبه بندی معاونان فرهنگی جهاد دانشگاهی

آمار بازدید: 261 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image