ارتباط مستقیم با 30712 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه خارجی دانشگاه‌های «تمام دیجیتال» در یک ایالت هندی (14 مرداد 92)

دانشگاه‌های «تمام دیجیتال» در یک ایالت هندی (14 مرداد 92)

در راستای اصلاحات آموزش عالی در هند، وزارت علوم این کشور تصمیم گرفت تمام هفت دانشگاه دولتی ایالت «اودیشا» در این کشور را «تمام دیجیتال» کند.



به گزارش سرویس «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، این دانشگاه‌ها شامل دانشگاه‌های اوتکال، سری جاگانات سانسکریت، برهامپور، راون شاو،‌ اودیشای شمالی، فاکرموهان و سمبالپور هستند.


با اجرای این طرح تمامی مراحل از پذیرش گرفته تا ارائه نمرات و نتایج در این دانشگاه‌ها به صورت آنلاین و بدون کاغذ انجام خواهند شد. ضمن اینکه تمامی اطلاعات مورد نیاز برای ثبت‌نام دانشجویان اعم از زمان ثبت‌نام، آزمون‌ها و سایر موارد تنها با یک کلیک در دسترس قرار می‌گیرند.


به گزارش ایسنا به نقل از روزنامه نیوایندین‌اکسپرس، وزارت علوم هند اعلام کرد: دیجیتالی شدن دانشگاه‌ها به آنها کمک می‌کند که چند مشکل را با یک راه‌حل برطرف کنند و دانشجویان نیز با این تغییر از امکان دسترسی به آموزش آنلاین، آزمون‌ها، برنامه‌ریزی‌ها و اطلاعیه‌ها بهره‌مند خواهند شد. برای دانشگاه‌ها نیز دیجیتالی شدن به منزله کاغذ بازی کمتر و اداره بهتر سلسله مراتب آموزش و ثبت‌نامی است.


به دنبال دیجیتالی شدن دانشگاه‌ها هر دانشجو به صورت اختصاصی، نام کاربری و رمز عبور شخصی برای ورود به سایت دریافت خواهد کرد که تمامی مراحل اعم از ثبت‌نام،‌ اطلاعات و تاریخ آزمون‌ها، آزمون‌های گزینشی، فرصت‌های شغلی و سایر موارد برای آنها به صورت شخصی ارائه شده است.

کلمات کلیدی: تمام دیجیتال، دانشگاههای تمام دیجیتال، دانشگاههای هندی، اصلاحات آموزش عالی در هند، دانشگاه دولتی ایالت اودیشا، تحصیل در دانشگاههای هند

آمار بازدید: 280 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image