ارتباط مستقیم با 30625 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه علمی کاربردی صدور نمایه فرهنگی و اجتماعی برای مراکز آموزشی علمی کاربردی (8 مرداد 92)

صدور نمایه فرهنگی و اجتماعی برای مراکز آموزشی علمی کاربردی (8 مرداد 92)

نخستین جلسه دور جدید کمیته نظارت و ارزیابی فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی تشکیل شد.




به گزارش سرویس دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، مهدی فیض معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه علمی کاربردی، گفت: نخستین جلسه دور جدید کمیته نظارت و ارزیابی فرهنگی و دانشجویی شورای نظارت و ارزیابی دانشگاه 1392 در محل معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تشکیل شد.



وی با اشاره به دستور کار این جلسه، مهم‌ترین محور جلسه را فعال‌سازی کمیته نظارت و توجه ویژه به مسائل نظارتی حوزه فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی عنوان کرد.



وی همچنین با بیان اینکه نمایه فرهنگی و اجتماعی مراکز آموزش عالی علمی کاربردی صادر شده است، اظهارکرد: با نگاه فرایندی به مقوله نظارت، برای ارزیابی عملکرد فرهنگی و اجتماعی مراکز آموزشی متناسب با سطوح و انواع مختلف آنها، 16 الگوی متفاوت ارزیابی با درجه سختی و شاخص‌های گوناگون طراحی و اعمال شده است.



فیض در پایان، گفت: با توجه به ضرورت تشکیل کمیته نظارت و ارزیابی فرهنگی و دانشجویی با ترکیب کامل اعضا در جلسه فوق، اعضای حقیقی عضو کمیته با مشورت اعضای حاضر در جلسه تعیین شد تا حکم آنها توسط نایب رییس شورای نظارت و ارزیابی دانشگاه صادر شود.


کلمات کلیدی: مراکز آموزشی علمی کاربردی، نمایه فرهنگی مراکز آموزشی علمی کاربردی، نمایه اجتماعی مراکز آموزشی علمی کاربردی، ارزیابی فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی، دانشگاه علمی کاربردی

آمار بازدید: 375 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image