ارتباط مستقیم با 30607 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه علمی کاربردی نتایج اولیه کارشناسی ارشد دانشگاه علمی کاربردی منتشر شد

نتایج اولیه کارشناسی ارشد دانشگاه علمی کاربردی منتشر شد

فهرست اسامي معرفي شدگان چند برابر ظرفيت كدرشته محل‌هاي نيمه‌متمركز آزمون دوره ‌مهندسي فناوري ارشد و دوره کارشناسي حرفه‎اي ارشد سال 93 دانشگاه جامع علمي ـ‌كاربردي منتشر شد.

به گزارش خبرنگار مهر، داوطلبان معرفی شده می توانند بر اساس ضوابط مربوط به گزينش رشته‌هاي نيمه‌متمركز جهت اطلاع از نحوه‪‬ شركت در مصاحبه در يكي از روزهاي یکشنبه و دوشنبه 25 و 26 خرداد 93 با در دست داشتن مدارك مندرج در بند "ب" به نشاني تعيين شده در جدول اعلامی در سایت سازمان سنجش و مندرج در دفترچه راهنمای آزمون به مراکز آموزش مراجعه کنند.

عدم مراجعه داوطلبان در روزهاي تعيين شده به منزله انصراف قطعي از گزينش در رشته ذيربط تلقي خواهد شد.

مدارك لازم براي ثبت‌نام شامل تصوير شناسنامه و اصل آن جهت مطابقت، تصوير كارت ملي و اصل آن جهت مطابقت، چهار قطعه عكس 4×3 و اصل مدرك كارشناسي مرتبط و يا گواهي موقت آن است.

آن دسته از داوطلباني كه تا تاریخ 31 شهریورماه 93 فارغ‌التحصيل مي‌شوند و در زمان ثبت‌نام اينترنتي فاقد گواهينامه پايان تحصيلات بوده و نسبت به تكميل فرم شماره 2 مندرج در دفترچه راهنماي ثبت‌نام آزمون دوره‌هاي مذكور اقدام کرده اند لازم است فرم مذكور را نيز ارايه کنند.

اصل مدرک کارداني براي فارغ‌التحصيلان دوره کارشناسي ناپيوسته، گواهي اشتغال به كار با امضا و مهر بالاترين مقام مسئول، آخرين فيش حقوقي و آخرين حكم كارگزيني يا قرارداد معتبر انجام كار، مدركي كه وضعيت نظام وظيفه داوطلبان را مشخص کند نیز از جمله مدارک مورد نیاز است.

آمار بازدید: 275 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image