ارتباط مستقیم با 30641 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه دانشگاه علمی کاربردی همگام با نیازهای منطقه پیش می‌رود

دانشگاه علمی کاربردی همگام با نیازهای منطقه پیش می‌رود

رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان کرمانشاه، گفت: دانشگاه جامع علمی کاربردی دارای ویژگی خاصی است که همگام با نیازها پیش می‌رود.



دکتر بیژن عباسی خزایی در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهي خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کرمانشاه، اظهار داشت: دانشگاه جامع علمی کاربردی، یک دانشگاه متفاوت است و در هر دوره بنا به نیازهای منطقه و استان می‌تواند رشته‌های جدیدی را ارائه دهد.


وی با ارائه آماری از تعداد دانشجویان و مراکز این دانشگاه در سطح استان کرمانشاه، گفت: در حال حاضر دانشگاه جامع علمی کاربردی استان کرمانشاه دارای 20 مرکز است که در این مراکز بالغ بر 10 هزار دانشجو به تحصیل مشغولند.


عباسی خزایی تصریح کرد: از مجموع این مراکز، 15 مورد در شهر کرمانشاه، یک مرکز در شهرستان سرپل ذهاب، دو مرکز در شهرستان اسلام آبادغرب، یک مرکز در ماهیدشت و یک مرکز نیز در شهرستان روانسر قرار دارد.


وی همچنین به تعداد رشته‌های این دانشگاه در سطح استان کرمانشاه اشاره کرد و گفت: دانشگاه جامع علمی کاربردی استان کرمانشاه در مقاطع کاردانی و کارشناسی پودمانی و ترمی تعداد 139 کد رشته دارد.


رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان کرمانشاه، گفت: امسال برای اولین بار در مهر ماه در مقطع کارشناسی ارشد در مرکز آموزش علمی کاربردی صنعت آب و برق کرمانشاه دانشجو می پذیریم.


عباسی خزایی همچنین به وضعیت اساتید این دانشگاه در سطح استان اشاره کرد و افزود: در حال حاضر 20 مرکز استان کرمانشاه 620 مدرس دارد که اغلب این مدرسین از طریق کمیته های علمی تخصصی هیات های جذب دانشگاه، ممیزی شده اند.


وی با اشاره به اینکه 31 کمیته فعال علمی تخصصی جذب مدرس در سطح دانشگاه داریم، گفت: کارگروه‌های علمی تخصصی بیش از یکسال است که فعالیت خود را آغاز کرده اند و تاکنون 62 جلسه با مجموع 317 ساعت توسط کارگروه‌های مذکور بررسی شده و در مجموع پرونده 524 متقاضی تدریس در مراکز علمی کاربردی استان بررسی شده است.


رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان کرمانشاه، اظهار داشت: دانشگاه جامع علمی کاربردی دارای ویژگی خاصی است که همگام با نیازها پیش می‌رود.

آمار بازدید: 403 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image