ارتباط مستقیم با 30653 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس اخبار سایر اخبار برترین های هنری بخش دانشگاهی نمایشگاه قرآن معرفی شد (8 مرداد 92)

برترین های هنری بخش دانشگاهی نمایشگاه قرآن معرفی شد (8 مرداد 92)

نفرات برتر جشنواره های هنری بخش دانشگاهی بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم در سه رشته خوشنویسی، تهذیب و نقاشی مشخص شدند.


به گزارش خبرنگار مهر، در بخش تذهیب که داوری آثار برگزیده آن بر عهده سعید آبادی بود، میلاد رفیعی از اراک، محمد جانبخش از اراک، و سمیه مهرو از مشهد به ترتیب به رتبه های اول تا سوم دست یافتند، همچنین در همین بخش جمال عسگری، اعظم ترشیزی، مهدی براتی و سحر وکیلی مورد تقدیر قرار گرفته و تقدیرهای گل و مرغ نیز به عادله بنای زیرک حق و اکرم زارعی رسید.

در بخش خوشنویسی آثاری از امیر حق گشا با خط ثلث از دانشگاه آزاد شهر ری و الهام احمدی با خط نستعلیق از دانشگاه علوم پزشکی ایلام به طور مشترک به مقام اول دست یافتند. اثر علیرضا شنبه ای با خط نستعلیق از آموزشکده فنی و حرفه ای سبزوار به همراه اثر بهزاد نوعی با خط چلیپا از دانشگاه آزاد همدان به صورت مشترک حائز رتبه دوم بخش خوشنویسی شد. رتبه سوم بخش خوشنویسی نیز به طور مشترک به آثار هادی قاسمی از دانشگاه آزاد علی آباد کتول و سعید صحرایی با خط شکسته نستعلیق از دانشگاه علوم پزشکی لرستان رسید.

همچنین در بخش خوشنویسی آثار هنری محمد علی کرمی از دانشگاه فرهنگیان شهر ری، فاطمه شنبه ای از دانشگاه پیام نور و رضا تقی پور از دانشگاه آزاد واحد تهران مرکز مورد تقدیر سعید شریفی داور بخش خوشنویسی قرار گرفت.

در بخش نقاشی که آثار برگزیده آن توسط احمد خلیلی فرد مورد داوری قرار گرفت، عصمت حاجی نجفی، منصوره رضی و فاطمه ذوالفقاری به ترتیب حائز رتبه های اول تا سوم شدند و تابلوهای رضا هادی زاده، رحیم کشوری و زهرا ثریا اکبرآباد نیز مورد تقدیر قرار گرفت.

به گفته حسین همتی مدیر جشنواره های هنری بخش دانشگاهی نفرات اول تا سوم هر بخش قرار است در اختتامیه بخش دانشگاهی تجلیل شوند. مراسم اختتامیه این بخش روز جمعه یازدهم مردادماه با حضور محمدحسن طریقت منفرد، وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی و آیت الله مقتدایی رئیس حوزه علمیه برگزار می شود.

کلمات کلیدی: بخش دانشگاهی نمایشگاه قرآن، بخش دانشگاهی، نمایشگاه قرآن، نفرات برتر بخش دانشگاهی نمایشگاه قرآن، برترین های بخش دانشگاهی نمایشگاه قرآن، برترین های هنری بخش دانشگاهی، نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، خوشنویسی، تهذیب، نقاشی

آمار بازدید: 288 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image