ارتباط مستقیم با 30713 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه بازنگری 84 رشته در دانشگاه هنر اصفهان و ایجاد رشته اقتصاد نقاشی و سینما (13 دی 91)

بازنگری 84 رشته در دانشگاه هنر اصفهان و ایجاد رشته اقتصاد نقاشی و سینما (13 دی 91)

مسئول کمیته تدوین و بازنگری رشته‌های تحصیلی دانشگاه هنر اصفهان از تدوین و بازنگری 84 رشته در مقطع تحصیلات تکمیلی خبر داد.


دکتر رسول بیدرام در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: سال گذشته دانشگاه هنر اصفهان قرارداد تدوین و بازنگری 53 رشته را منعقد کرد که در زمان مقرر رشته های مذکور را که 60 درصد آن مربوط به رشته های کارشناسی ارشد، 30 درصد مربوط به رشته های مقطع دکتری و 10 درصد آن مربوط به رشته های کارشناسی بود را ارایه داد.

وی ادامه داد: بعد از تحویل 54 رشته، برای بار دوم وزارت علوم قرارداری را با دانشگاه هنر اصفهان منعقد کرد، که این بار دانشگاه هنر باید 84 رشته را بازنگری و تدوین کند.

مسئول کمیته تدوین و بازنگری رشته‌های تحصیلی دانشگاه هنر اصفهان یادآور شد: این بار برنامه کمیته درباره 84 رشته، تخصصی تر کردن رشته‌ها است درواقع ترکیبی از بازنگری، تدوین و تبیین است.

وی ادامه داد: به عنوان مثال در بازنگری و تدوین 54 رشته قبلی رشته صنایع دستی هم پیش بینی شده بود ولی در این قرارداد جدید برنامه ما تخصصی تر کردن رشته صنایع دستی به صنایع چوبی و صنایع فلزی است.

بیدرام با بیان اینکه به سمت تخصصی تر کردن رشته ‌ها درحال حرکت هستیم تصریح کرد: همه 84 رشته‌ تخصصی تر خواهد شد به عنوان مثال اقتصاد هنر به اقتصاد نقاشی، اقتصاد موزه، اقتصاد نمایشی، اقتصاد سینما تبدیل می شود درصورتی که قبلا فقط یک درس بود.

وی افزود: همچنین با بررسی رشته‌های هنر در جهان برخی از رشته ها مانند هنر درمانی مطابق با ارزش های داخلی بومی سازی شده و جز رشته های تدوینی ارایه خواهد شد.

بیدرام افزود: تمام رشته‌هایی که این‌بار تدوین و بازنگری می شود همه در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری است که باید تا اسفند ماه سال جاری آن را تحویل دهیم.

وی یادآورشد: 70 مسئول کمیته در بازنگری و تدوین این 84 رشته با دانشگاه هنر همکاری می کنند که هر کدام از این مسئولان کمیته بنا به رشته هایی که بازنگری و تدوین می کنند تیم هایی را تشکیل داده اند.

کلمات کلیدی: دانشگاه هنر اصفهان، رشته اقتصاد نقاشی، رشته سینما، دانشگاه هنر

آمار بازدید: 538 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image