ارتباط مستقیم با 30625 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه کاهش 20درصدی بودجه دانشگاه شهرکرد (6 مرداد 92)

کاهش 20درصدی بودجه دانشگاه شهرکرد (6 مرداد 92)

رییس دانشگاه شهرکرد با اشاره به ابلاغ بودجه سال جاری، گفت: اعتبار بودجه امسال دانشگاه نسبت به سال گذشته 20 درصد کاهش یافته است.



اسماعیل اسدی در گفت‌وگو با خبرنگار «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، گفت: بودجه امسال از نظر عددی نسبت به سال گذشته 10 درصد افزایش داشته است، اما از نظر واقعیت‌ها می‌توان گفت 20 درصد کاهش بوجه داشته‌ایم.


وی با اشاره به طرح حذف یارانه تغذیه به طور مستقل، تصریح کرد: طبق تصمیم وزارت علوم بودجه یارانه غذا به بودجه جاری اضافه شده است و آن 10 درصد افزایش به علت هزینه‌های تغذیه دانشجویان است.


وی با اشاره به افزایش هزینه‌ها و تورم، تصریح کرد: اگر عدد اعتباری دانشگاه افزایشی را نشان می‌دهد این افزایش واهی است وگرنه نه تنها تغییری در اعتبار دانشگاه ایجاد نشده است، بلکه کاهش هم یافته است.


اسدی با اشاره به کسری 20 درصدی بودجه در سال گذشته، اظهارکرد: هرچند دانشگاه با مدیریت و برنامه‌ریزی توانست امور را اداره کند، اما در بحث تملک دارایی با کسری بودجه فراوانی مواجه شد.


وی افزود: در سال گذشته تخصیص‌ها بسیار ناچیز بود و پرداخت‌هایی که به پیمانکاران داده می‌شد، به شدت تحت تاثیر این کسری بودجه قرار گرفت و فشار زیادی به مجموعه دانشگاه‌ها به ویژه دانشگاه شهرکرد وارد شد.


رییس دانشگاه شهرکرد با بیان اینکه سال گذشته 26 میلیارد تومان به دانشگاه تخصیص داده شد، گفت: سال گذشته تنها 83 درصد از بودجه جاری و 10 درصد بودجه عمرانی تصویبی مجلس به دانشگاه تخصیص داده شد.


وی افزود: اگر بودجه امسال نسبت به سال گذشته 30 درصد افزایش یابد، دانشگاه با کسری بودجه مواجه نخواهد شد و مشکلی در زمینه تامین اعتبارات نخواهد داشت.


اسدی تصریح کرد: با تخصیص 35 میلیارد تومان بودجه به دانشگاه شهرکرد دیگر نیازی به صرفه‌جویی در کار نیست و دانشگاه می‌تواند ارتقاء یابد، اما مبلغی که تاکنون به دانشگاه ابلاغ شده، خیلی کمتر از پیش‌بینی دانشگاه است.

کلمات کلیدی: بودجه دانشگاه شهرکرد، میزان بودجه دانشگاه شهرکرد، کاهش بودجه دانشگاه شهرکرد، دانشگاه شهرکرد، اخبار جدید دانشگاه شهرکرد، خبرهای داغ دانشگاه شهرکرد

آمار بازدید: 263 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image