ارتباط مستقیم با 30620 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه تحصیل 25درصد دانشجویان دانشگاه شهرکرد در دوره تحصیلات تکمیلی (14 مرداد 92)

تحصیل 25درصد دانشجویان دانشگاه شهرکرد در دوره تحصیلات تکمیلی (14 مرداد 92)

رییس دانشگاه شهرکرد از پذیرش دانشجو در پردیس دانشگاه شهرکرد خبر داد و گفت: مجوز پذیرش دانشجو از مهر امسال از وزارت علوم اخذ شده است.



اسدی در گفت‌وگو با خبرنگار «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با بیان اینکه دانشگاه درخواست پذیرش دانشجویان را به سازمان سنجش ارائه کرده است، اظهارکرد: پردیس دانشگاه شهرکرد از مهرماه امسال در مقطع کارشناسی ارشد دانشجو می‌پذیرد.


وی با اشاره به ارتقای پذیرش دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه، اظهارکرد: از ابتدای سال 84 تعداد رشته‌های دکتری تخصصی دانشگاه سه رشته بوده است، اما در حال حاضر این دانشگاه در 35 رشته در مقطع دکتری دانشجو می‌پذیرد، همچنین در مقطع کارشناسی ارشد تعداد دانشجویان در سال 83، 9 رشته بوده که در حال حاضر دانشگاه شهرکرد در 60 رشته در مقطع کارشناسی ارشد دانشجو می‌پذیرد.



تحصیل 25 درصد دانشجویان دانشگاه شهرکرد در دوره تحصیلات تکمیلی


وی با بیان اینکه 25 درصد از دانشجویان دانشگاه شهرکرد را دانشجویان تحصیلات تکمیلی تشکیل داده‌اند، گفت: به علت جذب بالای هیات علمی در دو سال گذشته میزان پذیرش دانشجو در مقطع تحصیلات تکمیلی نیز افزایش یافته است.


اسدی از ایجاد شش رشته جدید در مقطع کارشناسی در دانشگاه شهرکرد و پذیرش دانشجو از مهر امسال خبر داد و اظهارکرد: هدف دانشگاه شهرکرد ارتقای رشته‌های مورد نیاز دانشجویان است.



وضعیت نسبت استاد به دانشجو در دانشگاه شهرکرد


وی با اشاره به نسبت یک به 17.5 استاد به دانشجو در دانشگاه شهرکرد، تصریح کرد: اعضای هیات علمی تمام وقت دانشگاه 280 نفر است، البته دانشگاه دارای 150 عضو مدعو و 55 عضو بورسیه است، بر این اساس دانشگاه توانسته است بین دانشگاه‌های شهرستان در جذب هیات علمی رتبه یک را کسب کند.


وی با اشاره به جوان بودن دانشگاه، تصریح کرد: تعداد کمی استاد بازنشسته در دانشگاه حضور دارند که طبق قانون می‌توان این استادان را تا سقف 10 واحد در ترم به عنوان حق‌التدریس دعوت کرد تا با دانشگاه همکاری‌های لازم داشته باشند.


وی با بیان اینکه دانشگاه شهرکرد برای دانشجویان روزانه و واجدالشرایط خوابگاه با مشکل خوابگاه مواجه نیست، افزود: سعی دانشگاه بر این است که برای همه متقاضیان خوابگاه حتی آن‌هایی که واجد‌الشرایط خوابگاه نیستند، پذیرش داشته باشد.


اسدی افزود: افراد بومی که خوابگاه به آن‌ها تعلق نمی‌گیرد، اما به علت دوری مسافت و پراکندگی جغرافیایی متقاضی خوابگاه هستند، می‌توانند از خوابگاه‌های خودگردان استفاده کنند، بنابراین دانشگاه در زمینه خوابگاه‌ با مشکل جدی مواجه نیست.

کلمات کلیدی: دانشجویان دانشگاه شهرکرد، وضعیت دانشجویان دانشگاه شهرکرد، آمار و ارقام دانشجویان دانشگاه شهرکرد، دانشگاه شهرکرد، اخبار جدید دانشگاه شهرکرد، وضعیت نسبت استاد به دانشجو در دانشگاه شهرکرد، ارشد، دکتری، ارشد دانشگاه شهرکرد، دکتری دانشگاه شهرکرد

آمار بازدید: 326 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image