ارتباط مستقیم با 30586 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه مرکز طراحی زندگی سالم در دانشگاه شهرکرد راه‌اندازی شد

مرکز طراحی زندگی سالم در دانشگاه شهرکرد راه‌اندازی شد

رئیس مرکز مشاوره‌ دانشگاه شهرکرد از راه‌اندازی نخستین مرکز طراحی زندگی سالم کشور در دانشگاه شهرکرد خبر داد.


به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد محمد ربیعی عصر امروز در مراسم افتتاح نخستین مرکز طراحی زندگی سالم در دانشگاه شهرکرد اظهار کرد: نهادینه شدن آموزش مهارت‌های زندگی الزامی است و مرکز طراحی زندگی سالم نگاهی پیوست‌دار به زندگی دارد که از ازدواج شروع شده و همه‌ مراحل حساس زندگی را در بر دارد.

وی افزود: مرکز طراحی زندگی استان چهارمحال و بختیاری برای ارتقای مهارت‌های زندگی، با هدف ازدواج پایدار در دانشگاه شهرکرد راه‌اندازی شده و در آن مهارت‌های زندگی قبل و بعد از ازدواج به زوج‌های جوان و دانشجویان آموزش داده خواهد شد.

ربیعی از الزامی شدن فراگیری آموزش در مرحله اول قبل از ثبت ازدواج خبر داد و گفت: بنا بر مصوبه‌ شورای فرهنگ عمومی این استان در مرحله‌ نخست، فراگیری این آموزش‌ها قبل از ثبت ازدواج در شهرستان‌های شهرکرد، بن، سامان و کیار الزامی شده است.

رئیس مرکز مشاوره‌ دانشگاه شهرکرد از راه‌اندازی نخستین مرکز طراحی زندگی سالم کشور در دانشگاه شهرکرد خبر داد و اذعان داشت: افزایش آمار طلاق را زنگ خطری برای جامعه می‌دانم و از مسئولین درخواست می‌کنم تمام تلاش خود را برای پایدار کردن ازدواج‌ها و آموزش مهارت‌های زندگی به کار بندند.

وی ادامه داد: دانشگاه علاوه بر نقشی که در آموزش علم و فناوری به قشر جوان جامعه دارد باید در آموزش راهکارهای زندگی نیز فعال باشد.

آمار بازدید: 262 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image