ارتباط مستقیم با 30625 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
ایران مدرس اخبار سایر اخبار آغاز فراخوان مسابقه طرح پرنیان از ابتدای سال تحصیلی جدید (1 مرداد 92)

آغاز فراخوان مسابقه طرح پرنیان از ابتدای سال تحصیلی جدید (1 مرداد 92)

مشاور معاونت هنری وزارت ارشاد اعلام کرد که فراخوان مسابقه طرح پرنیان از ابتدای سال تحصیلی جدید آغاز می شود.حمید قبادی در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره وعده افتتاح نمایشگاه مد و لباس دانشجویی پرنیان در تیرماه، گفت: با تامین اعتباری که از سوی معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صورت گرفت، طرح پرنیان و سالنی که در دانشگاه الزهرا(س) به این امر اختصاص یافته در حال نهایی شدن است.


وی با بیان اینکه مرحله انتخاب آثار برای نمایشگاه پرنیان به زودی آغاز می شود، ادامه داد: بر اساس برنامه زمان بندی که برای برگزاری جشنواره و محتوا در حال انجام است، اطلاع رسانی لازم را همزمان با آغاز سال تحصیلی دانشجویی انجام خواهیم داد.

مشاور معاون هنری وزارت ارشاد با یادآوری اینکه طرح پرنیان دارای دو بخش نمایشگاه و محتوا است، گفت: طبق توافقی که با دانشگاه الزهرا(س) صورت گرفت، قرار شد این دانشگاه تنها مکان مورد نظر را در اختیار وزارت ارشاد قرار دهد و این وزارتخانه آماده سازی آن را بر عهده می گیرد.

قبادی درباره مرحله محتوا، گفت: قرار بر این شد محتوای طرح را از دو روش انتخاب لباس از میان آثار موجود و برگزاری مسابقه ای با حضور دانشجویان، عملی کنیم؛ فراخوان و اطلاع رسانی این دو بخش از یک ماه پیش آماده شد اما به علت همزمانی با پایان سال تحصیلی، وزارت علوم اعلام کرد این اطلاع رسانی از سال جدید تحصیلی آغاز شود.

کلمات کلیدی: فراخوان مسابقه طرح پرنیان، فراخوان مسابقه، طرح پرنیان، سال تحصیلی جدید، اخبار سال تحصیلی جدید، مسابقات در سال تحصیلی جدید، مسابقه طرح پرنیان، زمان شروع مسابقه طرح پرنیان

آمار بازدید: 302 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image