ارتباط مستقیم با 30591 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس اخبار سایر اخبار آماده سازی و چاپ 140 میلیون جلد کتاب برای سال تحصیلی جدید

آماده سازی و چاپ 140 میلیون جلد کتاب برای سال تحصیلی جدید

رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی از آماده سازی و چاپ 140 میلیون جلد کتاب برای سال تحصیلی 94-93 خبر داد.



به گزارش سرویس «آموزش و پرورش» ایسنا، حجت الاسلام‌ والمسلمین دکتر محمدیان در اولین جلسه هیات امنای سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی در سال جاری که با حضور دکتر علی اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش برگزار شد، گزارشی از فعالیت‌های انجام شده و در دست اقدام سازمان ارائه نمود.


وی در ادامه با اشاره به بودجه‌ریزی بر اساس عملکرد اضافه کرد: خوشبختانه با تلاش معاونت توسعه منابع و پشتیبانی به ویژه آقای طلایی، سازمان موفق به دریافت جایزه تندیس نقره‌ای ششمین کنفرانس بین المللی بودجه‌ریزی بر مبنای عملکرد شد که جا دارد از آقای طلایی و همکارانشان تشکر و قدردانی به عمل آید.


رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی با اشاره به فرایند الحاق پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش به سازمان افزود؛ این اقدام به منظور جلوگیری از انحلال آن صورت گرفته است. برخی از اعضاء محترم هیأت امناء تأکید بر حفظ وضعیت موجود داشتند.


محمدیان‌، با اشاره به جدیدالتألیف بودن کتب درسی پایه‌های چهارم و هشتم اضافه کرد: خوشبختانه با تلاش شبانه‌روزی گروه تألیف، کتاب‌های این دوپایه از جمله «هدیه‌های آسمان» نیز مراحل تدوین، اعتبار بخشی و اصلاح را پشت سر گذاشته و آماده چاپ سپاری شده است و مطابق برنامه تنظیم شده توزیع خواهد شد.


وی با اشاره به ضرورت چاپ قریب 140 میلیون جلد کتاب و توزیع آن در آستانه هر سال تحصیلی، آن را کاری سنگین، دشوار و حساس قلمداد کرد که با هماهنگی و انسجام خوب علمی و تجربی دفاتر تألیف و نظارت بر نشر کتاب‌های درسی، برابر برنامه تنظیمی پیش می‌رود.


رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی در ادامه تصریح کرد: در سایر کتابها نیز عنداللزوم متناظر با رویکردهای سند تحول و برنامه درسی ملی که از اسناد بالادستی هستند اصلاحاتی صورت گرفته است.


محمدیان با اشاره به اقدامات انجام گرفته در جهت احیاء دارالفنون این میراث ارزشمند امیر کبیر افزود: برنامه‌های خوبی برای احیاء این مجموعه فرهنگی علمی طراحی شده است که نیازمند اعتبار می باشد که در صورت تخصیص، اجرای آن تسریع خواهد شد.


به گزارش ایسنا، تصویب برنامه بودجه سال 93 سازمان، موافقت با تأخیر در بازنشستگی دو نفر از همکاران هیأت علمی به دلیل نیاز به وجود آنان، تصویب آیین‌نامه اجاره خانه‌های سازمانی مازاد که به فروش نرفته از جمله مصوبات این جلسه هستند.

آمار بازدید: 187 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image