ارتباط مستقیم با 30711 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه واگذاری مجتمع آموزشی صنعت آب و برق آذربایجان به دانشگاه تبریز (26 تیر 92)

واگذاری مجتمع آموزشی صنعت آب و برق آذربایجان به دانشگاه تبریز (26 تیر 92)

طی تفاهم نامه‌ای بین رییس دانشگاه تبریز و معاون تحقیقات و منابع انسانی وزارت نیرو، مقدمات واگذاری مجتمع عالی آموزشی و پژوهشی صنعت آب و برق آذربایجان به دانشگاه تبریز فراهم شد.




به گزارش سرویس دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، پرویز آژیده رییس دانشگاه تبریز با اعلام این خبر، گفت: بر اساس مصوبه شورای اداری کشور مبنی بر لزوم واگذاری فضای آموزشی سایر وزارت‌خانه‌ها به وزارت علوم و با پیگیری‌های دانشگاه تبریز این تفاهم‌نامه در 7 بند و دو تبصره به امضاء طرفین رسید که بر اساس آن مجتمع عالی آموزشی و پژوهشی صنعت آب و برق آذربایجان شرقی با کلیه امکانات در اختیار دانشگاه تبریز قرار می‌گیرد.



وی با بیان اینکه این امر کار ارزشمندی برای دانشگاه است و نتایج آن را در آینده نزدیک می‌توان مشاهده کرد، اظهارکرد: این دانشگاه پردیس تبریز خود را در محل مجتمع آذربایجان دایر خواهد کرد که اخیرا موافقت قطعی وزارت علوم برای تاسیس 175 رشته تحصیلی در مقاطع تحصیلات تکمیلی را اخذ کرده و از ابتدای مهرماه از طریق کنکور در مقطع کارشناسی ارشد دانشجو پذیرش خواهد کرد.



آژیده تصریح کرد: از 175 رشته مذکور 51 رشته در گروه علوم پایه، 39 رشته در گروه کشاورزی، 41 رشته در گروه علوم انسانی، 42 رشته در گروه فنی مهندسی و دو رشته نیز در دامپزشکی است.

کلمات کلیدی: دانشگاه تبریز، اخبار دانشگاه تبریز، اخبار جدید دانشگاه تبریز، خبرهای جدید دانشگاه تبریز، مجتمع آموزشی صنعت آب و برق آذربایجان، اخبار جدید مجتمع آموزشی صنعت آب و برق آذربایجان، واگذاری مجتمع آموزشی صنعت آب و برق آذربایجان

آمار بازدید: 478 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image