ارتباط مستقیم با 30703 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه پذیرش 240 دانشجوی استعداد درخشان در دانشگاه تبریز (25 مهر 91)

پذیرش 240 دانشجوی استعداد درخشان در دانشگاه تبریز (25 مهر 91)

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه تبریز از پذیرش 240 دانشجوی استعداد درخشان بدون آزمون در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری این دانشگاه خبر داد.



به گزارش سرویس «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، حمیدرضا قاسم زاده با بیان اینکه از این تعداد 215 نفر در مقطع کارشناسی ارشد و 25 نفر در مقطع دکتری برای ادامه تحصیل پذیرفته شدند، گفت: در سال جاری بیش از 740 نفر متقاضی استفاده از سهمیه استعداد درخشان برای پذیرش بدون آزمون در دانشگاه تبریز بوده­‌اند.


وی با بیان اینکه دانشگاه تبریز از محل سهمیه استعدادهای درخشان و مطابق با ماده 2 آیین نامه اقدام به پذیرش این دانشجویان نموده است، اظهار کرد: بیشترین تعداد متقاضی در مقطع کارشناسی ارشد به رشته "مدیریت اجرایی" و در مقطع دکتری به رشته‌های "کشاورزی" تعلق داشته است.


قاسم زاده در ادامه به برخی تسهیلات ارائه شده به دانشجویان استعدادهای درخشان در دانشگاه تبریز اشاره کرد و گفت: پرداخت وام، پاداش نقدی، پرداخت کمک هزینه ارائه مقاله در کنفرانس­‌ها و سمینار داخلی و بین­‌المللی، پرداخت پاداش مقالات چاپ شده در مجلات معتبر علمی داخلی و خارجی، ارائه طرح پژوهشی ویژه دانشجویان استعداد درخشان، تحصیل همزمان در دو رشته، تحصیل بدون آزمون، پرداخت بن کتاب، تخفیف شهریه کلاس­‌های زبان خارجی از دیگر مزایای تحصیل استعدادهای درخشان می­‌باشد.


به گفته وی هم اکنون 88 دانشجوی استعداد درخشان در مقطع دکتری، 145 دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد و 254 دانشجو در مقطع کارشناسی دانشگاه تبریز مشغول به تحصیل هستند.

کلمات کلیدی:دانشگاه تبریز، پذیرش دانشجو در دانشگاه تبریز، پذیرش دانشجوی استعداد درخشان، پذیرش دانشجو، جذب دانشجوی استعداد درخشان، سهمیه استعدادهای درخشان

آمار بازدید: 1111 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image