ارتباط مستقیم با 30461 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی ایران مدرس
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه شرط پذیرش دانشجوی پولی در دانشگاه علوم پزشکی تهران (24 آبان 91)

شرط پذیرش دانشجوی پولی در دانشگاه علوم پزشکی تهران (24 آبان 91)

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران با تاکید بر اینکه ایجاد ظرفیت مازاد با پرداخت شهریه یک ظرفیت قانونی است، گفت: از آنجایی که کیفیت آموزشی از اولویت های این دانشگاه ها است برنامه فوری برای پذیرش دانشجویان پولی نداریم.


دکتر باقر لاریجانی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اقدام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در زمینه پذیرش دانشجویان شهریه ای در دانشگاه های علوم پزشکی، افزود: ایجاد ظرفیت مازاد با پرداخت شهریه یک ظرفیت قانونی در برنامه پنجم توسعه است که در اختیار دانشگاه های علوم پزشکی قرار داده شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران با اشاره به وضعیت این دانشگاه در پذیرش دانشجو در دوره های مختلف، اظهار داشت: در چند سال اخیر بیش از 2 برابر دانشجویان در دوره های PhD و کارشناسی ارشد رشته های علوم پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی تهران تربیت می شوند.

وی با بیان اینکه بیش از 50 درصد از دانشجویان دوره PhD در رشته های های پزشکی در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند، یادآور شد: با توجه به افزایش ظرفیت در دانشگاه علوم پزشکی برنامه فوری برای پذیرش دانشجویان شهریه ای در دستور کار نداریم.

لاریجانی در عین حال خاطر نشان کرد: در صورتی که هر یک از دانشکده ها مایل باشند ممکن است گامهایی در این زمینه برداشته شود.

نحوه سیاستگذاری در زمینه پذیرش دانشجویان پولی

وی تعداد دانشکده های این دانشگاه را 15 دانشکده ذکر کرد و ادامه داد: سیاستگذاری در زمینه پذیرش دانشجویان شهریه ای در دوره کارشناسی ارشد با همکاری این دانشکده ها صورت خواهد گرفت.

اجباری در کار نیست

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران با تاکید بر اینکه پذیرش دانشجویان شهریه ای قانون برنامه پنجم است، اضافه کرد: کیفیت آموزشی در این دانشگاه از اولویت های این دانشگاه است از این رو اجباری برای دانشکده ها در زمینه پذیرش دانشجویان پولی وجود ندارد.

وی با تاکید بر اینکه در مناطق آزاد یکی از با کیفیت ترین برنامه های آموزشی دنبال می شود، خاطر نشان کرد: تلاش می شود در صورتی که دانشکده های این دانشگاه ظرفیت لازم را داشته باشند به شرط حفظ کیفیت آموزشی اقدام به پذیرش دانشجویان شهریه ای کنند.

کلمات کلیدی: شرط پذیرش دانشجوی پولی، دانشجوی پولی، دانشجوی شهریه ای، دانشگاه علوم پزشکی تهران، علوم پزشکی، جذب دانشجوی پولی

آمار بازدید: 5701 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image
نظرات کاربران
توحید حسین زاده پنج شنبه ۱۵ امرداد ۱۳۹۴ - ۰۲:۱۶

سلام با پرداخت هزینه میشه دندونپزشکی خوند. 09149606281

توحید حسین زاده پنج شنبه ۱۵ امرداد ۱۳۹۴ - ۰۲:۱۴

سلام .با پرداخت هزینه میشه بدون کنکور دندونپزشکی خوند.

Abc آدينه ۱۹ مهر ۱۳۹۲ - ۲۰:۳۲

سلام ميخواستم ببرسم من رتبه نيا وردم توكنكور حالا يه دانشكاهي بهم معرفي كنيدكه بولي باشه كه رشته بزشكي بابول بشه رفت

ناشناس آدينه ۰۸ دي ۱۳۹۱ - ۱۶:۲۴

فرغ التحصیل دانشکاه سراسری سمتان در مقطع کارشناسی علوم آزمایشگاهی میباشم. قصد ادامه تحصیل در رشتته دندانپزشکی میباشم لطفا مذا راهنمایی کنید متشکرم