ارتباط مستقیم با 30726 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه ارتقای هرم اعضای هیات علمی دانشگاه تبریز (22 تیر 92)

ارتقای هرم اعضای هیات علمی دانشگاه تبریز (22 تیر 92)

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه تبریز، گفت: تعداد اعضای هیات علمی استاد تمام و دانشیار دانشگاه تبریز در سال گذشته افزایش یافت.



به گزارش سرویس دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دکتر محمد تقی اعلمی با اشاره به اینکه از 659 عضو هیات علمی دانشگاه تبریز 595 نفر دارای دکتری تخصصی هستند، گفت: این افراد بر اساس فعالیت‌های علمی خود در رتبه‌های خاص دانشگاهی به استادیاری، دانشیاری و نهایتا پس از تلاش‌های فراوان علمی و پژوهشی به درجه استادی نایل می‌شوند.


وی با بیان اینکه امور ارتقاء درهیات ممیزه دانشگاه، متشکل از اساتید نخبه و نماینده وزارت علوم انجام می‌شود، اظهارکرد: پروندۀ علمی، تحقیقاتی و آموزشی اعضای هیات علمی واجد شرایط پس از تصویب در گروه‌های عمده علمی، با دقت تمام بررسی می‌شود که بر این اساس تعداد پرونده‌های ارتقا یافته در سال گذشته بی نظیر بوده و 18 نفر به درجه استادی نایل شده و 44 نفر نیز به مرتبه دانشیاری ارتقاء یافته‌اند.


اعلمی با اشاره به کسب رتبه ششم دانشگاه تبریز در میان دانشگاه‌های جامع در سال گذشته، گفت: این موفقیت حاصل تلاش اساتید نخبه و دانشجویان فعال است که ارتقاء هرم هیات علمی دانشگاه نیز یکی از نشانه‌های آن است.


شایان ذکر است، هم اکنون 659 عضو هیات علمی در دانشگاه تبریز مشغول به فعالیت هستند، که از این تعداد 75 نفر استاد، 150 نفر دانشیار و بیش از 360 نفر استادیار هستند.


کلمات کلیدی: اعضای هیات علمی دانشگاه تبریز، اعضای هیات علمی، دانشگاه تبریز، اساتید دانشگاه تبریز، هیئت علمی دانشگاه تبریز، اخبار دانشگاه تبریز، اخبار جدید دانشگاه تبریز، آمار اساتید دانشگاه تبریز

آمار بازدید: 530 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image